וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי עוטף עזה זועמים: ההנחה ברכבת בוטלה 3 חודשים לפני הזמן

לאחר שנתיים שבהן שילמו מחיר מופחת על הנסיעה ברכבת, נדהמו התושבים לגלות בתחילת השבוע כי התעריף שב לרמתו המקורית - ללא התרעה, ולפני הזמן שהובטח להם: "השר כץ מבזה את תושבי הדרום, כבר לא משתלם לנסוע ברכבת". כץ מנהל מגעים עם שר האוצר להארכת ההטבה

רכבת ישראל בתחנת רכבת שדרות 30.8.17. ראובן קסטרו
רכבת ישראל בשדרות/ראובן קסטרו

תושבי עוטף עזה זועמים על משרד התחבורה, וטוענים כי ההנחה שניתנה להם על נסיעות ברכבת בוטלה שלושה חודשים לפני הזמן. התושבים התבשרו אתמול (ראשון) כי ישלמו מעתה את מלוא הסכום – לדבריהם, בניגוד להכרזה המקורית של משרד התחבורה שנגעה לחודש דצמבר הקרוב.

דנה, תושבת אחד הקיבוצים בעוטף עזה, אמרה לוואלה! NEWS: "זו העלאה דרמטית של מחיר הנסיעה בתחנה. עבור מי שעובד בתל אביב, מדובר בכ-20% מהמשכורת שהולכים רק על נסיעות. משרד התחבורה וישראל כץ פשוט זורים חול בעיני הציבור כל פעם מחדש. לא רק שהרכבת ארוכה ממה שהובטח, היא גם יקרה. כבר כמעט לא משתלם לנסוע בה. זמן הנסיעה ברכב מקביל לזמן הנסיעה ברכבת. לפתע הוחלט לסיים את ההנחה, בלי אף התראה ובלי אף שלט בתחנה".

שר התחבורה ישראל כץ בתחילת עבודות החפירה על קו הרכבת הקלה בתל אביב, 19 בפברואר 2017. מגד גוזני
"לוקה בגזרת". השר כץ/מגד גוזני

צאלה פינטו, יו"ר יוזמת "50 דקות – רכבת יעילה ליישובי הדרום", אמרה: "ישראל כץ ממשיך לבזות את תושבי הדרום, ולאחר שהודיע שההנחה ברכבת לתושבי העוטף תימשך עד סוף 2017, לפני חודש שלחו את תושבי העוטף לעמוד שעות בתורים אינסופיים לעדכון הזכאות. תלו שלטים בכל התחנה שהתוקף יהיה עד סוף השנה, אך השבוע חיכתה לתושבים הפתעה - ביטלו את ההנחה כבר מעכשיו. אנחנו מזהים את הנטיה העקבית והמרושלת של כץ לגזור סרטים ולבטל את ההבטחות מיד אחרי שזכה לסיקור ולמנדטים קלים, אותה אנחנו מכנים 'ג??ז?ר?ת'.

"אותו סיפור עם הרכבת המהירה מאשדוד. אחרי שגזר את הסרט לרכבת שתחבר את הדרום למרכז ולמעשה תבטל את הפערים החבריים ביטל אותה כלאחר יד לצורת העדפת נוחות ההגעה מהמרכז למרכז. אחרי מאבק עיקש של תושבי הדרום, הצטרפות ראשי הרשויות ודיונים בכנסת הסכים להחזיר רכבת אחת ביום, שיוצאת בחמש וחצי בבוקר וכמובן לא נגישה למשפחות הצעירות, להורים, משלמי המיסים והנושאים בנטל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משרד התחבורה: "הזכאות להנחה הסתיימה"

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "התושבים קיבלו נסיעות חינם בכל אחת מתחנות הרכבת בעירם, למשך שלושה חודשים. לאחר מכן, הם זכו בהנחה בגובה של 50% בנסיעה ברכבת במשך שנתיים נוספות. הזכאות להנחה של 50% בנסיעה ברכבת משדרות הסתיימה בתום שנתיים, ערב ראש השנה. שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ פנה למשרד האוצר בבקשה להאריך את תקופת ההנחה של תושבי שדרות מעבר לשנתיים שנקבעו, במטרה לעודד את התושבים להמשיך ולהשתמש ברכבת". ברכבת ישראל בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully