וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תמונות עירום לקטינה: 21 חודשי מאסר לחבר קונגרס לשעבר

25.9.2017 / 18:07

בית משפט גזר את העונש על אנתוני ווינר, בעברו הבטחה גדולה במפלגה הדמוקרטית, אחרי שהורשע בהתכתבות בעלת אופי מיני עם נערה בת 15. הפרשה העיבה גם על הבחירות לנשיאות - אשתו לשעבר הייתה העוזרת האישית של קלינטון. "הייתי אדם חולה", אמר

צילום: רויטרס

חבר הקונגרס האמריקני לשעבר אנתוני ווינר נשלח היום (שני) ל-21 חודשי מאסר בגין שליחת הודעות מיניות לנערה בת 15, בפסיקה שהביאה לסיומו של הסקנדל שהשפיע גם על המרוץ לבחירות לנשיאות.

ווינר, בן 53, נשפט על ידי בית משפט במנהטן. בחודש מאי הוא הודה באשמת העברת הודעות מגונות לקטינה, והוא הסכים שלא לערער על עונשו אם ייגזרו עליו 27 חודשי מאסר ומטה. עורכי דינו של ווינר ביקשו שלא לגזור עליו עונש מאסר, בטענה כי הוא פעל מתוך "מחלה בלתי-נשלטת" ועתה הוא מטופל.

"הייתי אדם חולה מאוד במשך תקופה ארוכה", אמר ווינר בבית המשפט. "אבל אני גם אחראי לנזק שעשיתי וקיבלתי טיפול". ווינר ביקש מהשופטת שיחוס עליו ולא ישלח אותו לבית הסוהר כדי שיוכל להמשיך בטיפול. השופטת ציינה כי היא מאמינה שוינר סובל מהתמכרות, אך עונש המאסר ראוי וישמש אזהרה לאחרים.

בחיפוש שערכה המשטרה בחשבון האימייל של ווינר, נמצאו תכתובות מייל של רעייתו אומה אבדין, שהייתה עוזרת בכירה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון. ההודעות בין אבדין לקלינטון הביאו לפתיחה מחודשת של חקירת פרשת האימיילים שהשפיעה על תוצאות הבחירות. ה-FBI חקר את השימוש שעשתה קלינטון בחשבון דואר אלקטרוני לא מאובטח בעת שהייתה שרת החוץ של ארצות הברית.

עוד בוואלה! NEWS:
סריקות על סוסים באזור מבודד: מאמץ לאיתור הישראלית בקירגיזסטן
דוח חריף: "הדרג המדיני חסר השפעה על גיבוש תכניות צה"ל"
לראשונה מאז החלה המחאה: נכים קיבלו דוחות בגין חסימת כביש

אנתוני ווינר חבר קונגרס לשעבר רגע לפני גזר דינו בשל תמונות העירום ששלח לקטינה, ניו יורק, ארה"ב  25.9.17. רויטרס
ווינר בדרכו לבית המשפט, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully