וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג עם המשפחה: אלאור אזריה יצא לחופשה מהכלא לרגל ראש השנה

20.9.2017 / 13:19

אזריה הנושא בעונש מאסר של שנה וחצי בגין הריגת מחבל מנוטרל בחברון ישהה עם משפחתו במהלך החג, בביתם ברמלה. "אנחנו שמחים שאלאור יחגוג עם המשפחה את השנה החדשה", אמרה אמו

צילום: ניב אהרונסון

אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון בחודש מרץ 2016, יצא הבוקר (רביעי) לחופשה מכלא 4 לרגל ראש השנה. בימים האחרונים פנו בני משפחתו של אזריה אל מפקדי הכלא, בבסיס צריפין של צה"ל, בבקשה שיאשרו לו לצאת לחופשה ולחגוג את תחילת השנה החדשה בביתו בחיק המשפחה. אמש אישר מפקד הכלא את הבקשה, ואזריה יצא לחופשה עד לצאת החג - וישוב למאסר ביום ראשון.

הבוקר הגיע אזריה לבית המשפחה ברמלה ויצא עם אביו לטיול בשכונה, יחד עם כלבו וילי. אמו של אזריה אושרה אמרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי היא ובני המשפחה "שמחים שאלאור יחגוג עם המשפחה את השנה החדשה" ואיחלה "חג שמח לעם ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
"נסראללה הוא מטרה לגיטימית לחיסול": הרמטכ"ל בריאיון ראשון
עשרות ילדים נקברו בחיים: מקסיקו מחפשת ניצולים מרעידת האדמה
לקראת החגים: כוחות מתוגברים בירושלים, סגר כללי על יו"ש

אלאור אזריה בחופשת ראש השנה מהכלא, 20 בספטמבר 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
ביקש להמיר את עונשו לעבודות שירות. אזריה, הבוקר/מגד גוזני, מגד גוזני

אזריה החל לשאת עונש מאסר של שנה וחצי ב-8 באוגוסט, לאחר משפט ארוך ומתוקשר שכלל הגשת ערעור הן מצד פרקליטיו של אזריה והן מצד התביעה הצבאית. מאז הכרעת הדין זוכה אזריה לתמיכה ציבורית נרחבת ולקריאות להמתקת עונש המאסר. ימים ספורים לפני שנכנס לכלא שלח אזריה מכתב לרמטכ"ל שבו ביקש להמתיק את עונשו.

בין היתר כתב אזריה בבקשתו כי "לו ידעתי מראש את אשר התברר בדיעבד, כלומר, שעל גופו של המחבל לא היה מטען חבלה, לא הייתי יורה בו". עוד כתב כי "אני מבקש להיענות לבקשתי ולהמיר את עונש המאסר שנגזר עליי לעונש מאסר שניתן לרצותו בעבודות שירות, שכן ברצוני לחזור לחיים רגילים ולשקם את חיי ואת חיי משפחתי במטרה לאחות את השברים".

עוד באותו נושא

בליווי עשרות תומכים: אזריה נכנס לכלא הצבאי

לכתבה המלאה
אלאור אזריה בחופשת ראש השנה מהכלא, 20 בספטמבר 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
אזריה ואביו, הבוקר/מגד גוזני, מגד גוזני
אלאור אזריה בחופשת ראש השנה מהכלא, 20 בספטמבר 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
אזריה בטיול עם אביו ועם כלב המשפחה, הבוקר/מגד גוזני, מגד גוזני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully