וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה מהדרום שקיימה יחסי מין עם תלמיד לא תועמד לדין

18.9.2017 / 11:27

הפרקליטות הודיעה היום על סגירת התיק נגד המורה, בשנות ה-30 לחייה, בשל חוסר ראיות. המורה נחשדה בתחילה באונס, ולאחר מכן הודתה כי קיימה יחסי מין עם התלמיד בן ה-15 בעת שלא היה נתון למרותה. גורמים במשרד החינוך העריכו כי לא תשוב לעסוק בהוראה

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
החקירה נפתחה בעקבות תלונת בעלה של המורה/שרון בוקוב

פרקליטות מחוז דרום הודיעה היום (שני) על סגירת התיק בעניינה של מורה תושבת הדרום אשר נחשדה באונס תלמיד. זאת, בשל חוסר ראיות מספיק בתיק. המורה, בשנת ה-30 לחייה, נעצרה לפני כשנה בחשד שקיימה יחסי מין עם נער בן 15 שלמד בבית הספר שבו עבדה. בעלה של המורה טען כי היא אף הרתה לתלמיד ונאלצה לעבור הפלה. המורה הכחישה בתחילה כי ניהלה רומן עם התלמיד, ורק לאחר מכן הודתה כי קיימה עמו יחסי מין כשלא הייתה מורתו.

החקירה החלה בחודש יולי 2016, כשבעלה של המורה הגיש תלונה במשטרה שלפיה החשודה קיימה יחסי מין עם קטין שהיה תלמיד שלה. ממצאי החקירה העלו כי האישה אכן הייתה מורתו של התלמיד בעבר, אך בעת ביצוע העבירה המיוחסת לה לא היו בין השניים יחסי תלות ומרות, וכי היא לימדה במתחם שבו למד הקטין.

לפני כשנה אמרו גורמים במשרד החינוך כי המורה לא תחזור ללמד בבית הספר שבו לימדה וכי ככל הנראה לא תשוב כלל לעסוק בהוראה.

עורך הדין מיכאל בוסקילה המייצג את המורה אמר בתגובה: "שמחתי לקבל את ההחלטה. מרשתי נרגשת ושמחה מסגירת התיק, ואני מעריך את פרקליטות מחוז דרום שידעה לטפל בסוגיה זאת בנחישות ובזהירות הראויה, שכן כפי שהערכתי מראש תיק זה כלל לא מגלה עבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully