וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדות למחויבות לצה"ל": הרמטכ"ל העניק דרגת אל"מ לפצוע מצוק איתן

17.9.2017 / 20:33

הרמטכ"ל גדי איזנקוט העניק דרגת אלוף-משנה אישית לשי סימן טוב, שנפצע אנושות בסג'אעייה במהלך מבצע צוק איתן. סימן טוב, שב לצה"ל לאחר תהליך שיקום ארוך ומשמש כיום כמפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי. הרמטכ"ל איזנקוט: "אירוע מרגש שבעתיים"

הרמטכ"ל גדי איזנקוט העניק היום (ראשון) דרגת אלוף משנה אישית לשי סימן טוב, מפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי. סימן טוב נפצע אנושות בקריסת קורת מנהרה במהלך מבצע צוק איתן ביולי 2014, בפעילות של גדוד "ברק" של חטיבת גולני שעליו פיקד בשכונת סג'אעייה. הרמטכ"ל קיבל את המלצתם של מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, ושל מפקד המכללות אלוף תמיר הימן והעניק לסימן טוב את הדרגה להערכה על פועלו ועל שיקומו.

"כל אירוע הענקת דרגה הוא אירוע מרגש אבל האירוע הזה מרגש שבעתיים", אמר הרמטכ"ל איזנקוט במעמד הענקת הדרגה. "עלייה בדרגה היא בראש ובראשונה ביטוי הערכה על המסלול הפיקודי שמסמל המשך תרומה לדור צעיר של מפקדים שיספוג ושילמד מהניסיון הקרבי והפיקודי שלך. אני מאחל לך שתמשיך לתרום מהניסיון שלך ולהעמיד דורות של מפקדים שהם עזי נפש ויודעי תורה צבאית ואני משוכנע שהתרומה שהייתה לך בעבר תמשיך ותתפתח בעתיד".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראל והרשות הקשיחו עמדות מול חמאס – והצליחו לשנות את המשוואה
שוטרים תועדו דוחפים מפגינים חרדים; המשטרה: "האירוע בבדיקה"
פעוט בן שלוש נפל מגובה בהרצליה; מצבו קשה והוא מורדם ומונשם

טקס הענקת דרגת אלוף-משנה אישית לשי סימן טוב בנוכחות הרמטכ"ל, ישראל, 17 בספטמבר 2017. דובר צה"ל
"עדות למחויבות". טקס הענקת הדרגה/דובר צה"ל

במהלך הטקס התקשה סימן טוב להסתיר את התרגשותו מהמעמד "אני גאה פה בדיוק כמו שאתם גאים בי ומשבחים אותי על הדרגה", אמר. "יחד עם זאת, אני רואה את הסיפור מנקודה אחרת- מחויבות. נמצאים פה שלושת המעגלים שסובבים אותי בייחוד מאז הפציעה. המעגל הראשון, דניאלה והמשפחה שהם עמוד התווך שעומד מאחוריי ותומך בי. מעגל שני, החברים שצברתי לאורך הדרך, מכל מין, מכל סוג ומכל גיל והמעגל השלישי, המחויבות של צה"ל כלפיי הלוחמים והחיילים ואני העדות החיה לכך".

סימן טוב שב לשירות בצה"ל באוקטובר 2015 לאחר תהליך שיקום ארוך חזר סימן טוב לשירות, והחל לשרת כמפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי. סימן טוב, נשוי ואב לשניים, התגייס לצה"ל בשנת 1996 והחל לשרת בגדוד "ברק" בחטיבת גולני. במלחמת לבנון השנייה לחם כמפקד פלגה ביחידת "אגוז" ובמבצע "עופרת יצוקה" שימש סגן מפקד גדוד "גדעון" של החטיבה החומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully