וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפולים ממספר האזרחים: האוסטרלים נקראים לאכול בשר קנגורו

בשל עונות גשומות, אוכלוסיית חיית הכיס הגיעה עד ל-45 מיליון פרטים והחשש הוא שמיליונים יגוועו ברעב במקרה של בצורת. בעלי אדמות ומומחים שונים מעודדים את צריכת בשרם, כדי למנוע פגיעה בסביבה

קנגרו עם גור. ShutterStock
הממשלה מקצה מכסות קבועות לציד קנגורו/ShutterStock

כ-45 מיליון קנגורו חיים ברחבי אוסטרליה, כמעט כפול ממספר אזרחי המדינה, נתונים שהובילו בעלי קרקעות ומומחים לאיכות סביבה לקרוא לאכילת חיית הכיס, אחת מסמליה של המדינה. ב-2010 מספרם היה 27 מיליון בלבד, והעלייה החדה בגודלה של האוכלוסייה נקשרת למזג האוויר הגשום שהגדיל את תפוצת המזון שלהם. עם זאת, החשש שמיליונים מהם יגוועו ברעב במקרה של בצורת.

לאוסטרליה יש תקנות מחמירות בנוגע להרג הקנגרואים, ובכל שנה מוגדרות מכסות קבועות לציד ולצמצום האוכלוסייה, בהתאם למספרם בטבע. בכל שנה, ההרג השיטתי והיזום שלהם מעורר סערה, כשמתנגדי המהלך טוענים כי אין ביסוס לכך שצמצום מספר הפרטים עוזר לסביבה.

פגרי הקנגרואים יכולים לשמש מקור למכירת פרוותם ועורם, אך בשרם אינו מנוצל בדרך כלל בשל חוסר בביקוש. בשל מעמדם הלאומי, אכילת בשר קנגורו אינו נפוץ. תומכי אכילת בשר הקנגורו טוענים כי הוא בעל אחוזי שומן נמוך וכי הוא ידידותי לסביבה מאחר שהוא פולט מעט יותר גז מתן בהשוואה לחיות משק חיות.

עוד ידיעות מהעולם
סין מגבה את מיאנמר: "תומכים במאמציה לשמור על הביטחון"
חרף התנגדות נאט"ו: טורקיה רכשה מרוסיה את המערכת S-400

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully