וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו הוא היטלר": מחאה נגד ראש הממשלה בביקורו בארגנטינה

11.9.2017 / 11:34

עם נחיתתו במדינה הדרום אמריקנית כחלק מביקור היסטורי ביבשת, תלו פעילים פרו-פלסטינים כרזות נגד נתניהו והציגו אותו במדים נאצים. "החוצה ציונים מפלסטינה החוצה נתניהו"

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

פעילים פרו-פלסטינים בארגנטינה תלו היום (שני) כרזות בבואנוס איירס נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לביקור במדינה. בכרזות נכתב כי "נתניהו הוא היטלר", כשראש הממשלה הוצג כשהוא לבוש במדי אס-אס. זאת לקראת הפגנה פרו-פלסטינית שתתקיים בעיר במהלך היום.

עוד נכתב בשלטים כי נתניהו הוא "מבוקש", בגין "פשעים נגד זכויות אדם ורצח העם הפלסטיני". באחת הכרזות שהזמינה משתתפים להפגנה, נכתב: "החוצה ציונים מפלסטינה החוצה נתניהו".

הלילה המריאו נתניהו ורעייתו שרה לביקור שיימשך עשרה ימים באמריקה הלטינית ובארצות הברית. הוא יהיה לראש הממשלה הישראלי המכהן הראשון שמבקר במדינות אמריקה הלטינית. משם ימשיך נתניהו לניו יורק, לפגישה מתכוננת עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ולנאום השנתי המסורתי בעצרת הכללית של האו"ם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החוצה ציונים מפלסטינה, החוצה נתניהו". הכרזה נגד נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מבוקש בגין רצח עם ובגין פשעים נגד העם הפלסטיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא החל את ביקורו בבואנוס איירס, ארגנטינה, שם ייפגש עם הנשיא מאוריסיו מקרי. מקרי נחשב לנשיא ידידותי ואהוד במיוחד על הקהילה היהודית, ובפגישתו השנייה עם נתניהו צפויים להיחתם שורה של הסכמים לשיתוף פעולה בין ישראל וארגנטינה.

בעקבות תליית הכרזות, סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, אמר "אנו רואים בחומרה את אותם שלטים שנתלים ביום היסטורי זה, שבו ראש ממשלת ישראל מגיע לארגטינה, זהו ביקור היסטורי". לדבריו, "ביום הזה דווקא, תלו את השלטים שזועקים אנטישמיות ושנאה נגד ישראל. ההסתדרות הציונית העולמית תמשיך להיאבק בנגע הזה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ממריאים לאמריקה הלטינית - 10 בספטמבר 2017. לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
ימשיך לעצרת האו"ם. נתניהו ורעייתו ממריאים אתמול/מערכת וואלה! NEWS, לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully