וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני - ואחרי: כך נראה ההרס שהותיר הוריקן "אירמה"

רגע לפני שהסופה פוגעת במיאמי, "אירמה" הספיקה לזרוע הרס באיי הים הקריבי שבאוקיאנוס האטלנטי. כך נראים נזקי ההוריקן השני שפוגע באמריקה בשבוע האחרון

הוריקן "אירמה" מותיר חורבן באיים הקריביים, לאחר שרוחות במהירות של כ-295 קילומטרים לשעה הרסו בתים, עקרו עצים ומגדלי תקשורת והביאו למותם של לפחות עשרה בני אדם שנפגעו מהסופה שמתקדמת היום (חמישי) בעוצמה 5 המקסימלית לעבר הרפובליקה הדומיניקנית. ההוריקן מתקדם לפלורידה וצפוי להכות בה ביום שבת, כשהוא בקטגוריה 4, ורשויות החירום בארצות הברית מזהירות כי הוא יהיה "הרסני".

בתחילה הוא העריך כי הנזק אינו רציני, אך בהמשך חזר בו לאחר סיור במסוק מעל האי, שהתאפשר בתום הסופה. הוא קרא לפנות את תושבי ברבודה אם גם ההוריקן חוזה יגיע לאי בסוף השבוע. "ראינו הרס מוחלט. המחזה שראינו היה ללא ספק אחד האירועים המכאיבים שחוויתי מימיי", סיפר בראון.

ברבודה נמצאת כ-400 קילומטרים ממזרח לפורטו ריקו, וחיים בה כ-1,800 בני אדם. בתמונות אוויר שצולמו לאחר שהסופה חלפה, נראה הרס בכל רחבי האי, שנותר מוצף, עירום מעצים ועם כלי רכב הפוכים והריסות מפוזרות. על פי ההערכות של הרשויות המקומיות, כחצי מתושבי האי נותרו ללא קורת גג, וכ-90% מהמבנים באי ניזוקו במידה מסוימת. "הלילה היה הגרוע בחיי", אמר גבר בן 60 לרשת ABS, "אובדן חיי האדם היה מינימלי, אבל הנזק היה מקסימלי".

עקבו אחרינו באינסטגרם לתמונות נוספות

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully