וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר המוזר הזה נמצא בים, ולאף אחד אין מושג במה מדובר

11.9.2017 / 9:13

לפני חודשים זוהה בחוף ברוד איילנד חפץ מתכתי עם שמונה מוטות שהיה מכוסה בחול. כעת הצליחו לחלץ אותו, אך לא ברור האם מדובר בחתיכה מעב"מ או סתם מצוף

צילום מסך

זה חלק מניסוי צבאי? או שאולי זו חתיכה מעב"מ? אלה רק שתיים מהספקולציות שהועלו לגבי חפץ מוזר שנמצא בחוף הים ברוד איילנד, ארצות הברית. לחפץ בגובה 1.80 מ' יש בסיס מעוגל ושמונה מוטות, והוא נצפה במים כבר לפני מספר חודשים. אז הוא היה מכוסה בחול ונעלם, אך לאחרונה הוא צץ פעם נוספת ולבסוף, כשמזג האוויר התבהר, הוא הוצא מהמים באמצעות דחפור וצוות מיוחד שפירק אותו, שם אותו במשאית ולקח אותו ל"מקום בלתי ידוע" לבדיקה.

כאמור, לא מעט מסתורין סובב סביב החפץ הזה. "היום בו החוף עצר מלכת", זו היתה הכותרת של עיתון מקומי, רפרנס לסרט מדע בדיוני מפורסם מ-1951. אחד מבאי החוף החזיק שלט ועליו הכיתוב: "אני אוהב חייזרים", ולאף אחד אין באמת מושג במה מדובר עדיין.

עוד בנושא:

התגלתה עיר אבודה - שננטשה לפני 60 שנה וקבורה תחת אגם בספרד
בת 7 מצאה חרב עתיקה באגם בו השליך המלך ארתור את חרבו
עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

הרגע בו הוא חולץ מהים

"אין לי מושג מה זה. עדיין לא פתרנו כלום", אמר פיטר ברוקמן, ממנהלי החוף. "אני מקווה שהמומחים יסתכלו על הדבר הזה ויצליחו לזהות אותו".

לארכיאולוג סטיבן קריני יש תיאוריה פחות מלהיבה: "זה לא מסתורי, זה תמיד היה כאן. סימנו אותו כמצוף לפני כמה שנים, ככל הנראה הוא נועד לספינות הצלה".

עוד באותו נושא

מה קורה פה? אי מסתורי ומסוכן הופיע במשולש ברמודה

לכתבה המלאה

מה זה?!?

חפץ מסתורי נמצא בים. צילום מסך
חפץ מסתורי נמצא בים/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully