וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 מצאה חרב עתיקה באגם בו השליך המלך ארתור את חרבו

4.9.2017 / 23:35

האם ה"אקסקליבר" האגדית שהייתה שייכת למלך ארתור היא עכשיו חרב המשחק של ילדה בת 7 מאנגליה? הילדה מצאה חרב עתיקה בדיוק במקום בו על פי האגדה השליך ארתור את חרבו לפני מותו

הטריילר ל "King Arthur- Legend of the Sword"/Warner Bros. Pictures[

הטריילר לסרט "קינג ארתור: אגדת החרב"

מי היה מאמין שהיורש של חרבו האגדית של המלך ארתור תהיה ילדה תמימה בת 7 מיורקשייר, אולם מאחר שכך יצא - כנראה שכדאי שתכירו את מטילדה ג'ונס, המלכה הבאה של אנגליה. אוקיי, קצת הרחקנו לכת. הגיוני שמדובר בחרב מזויפת שהושלכה לשם במסגרת צילומי סרט ועדיין - תודו שזה ממש מגניב.

במהלך חופשה משפחתית, מטילדה ג'ונס בת ה-7 נכנסה לאגם דוזמרי שבקורנוול, אנגליה, והבחינה פתאום בחרב מבצבצת מקרקעית האגם. על פי האגדה, המלך ארתור השליך את חרבו לאגם הזה ממש, מה ששיכנע את הילדה שמדובר בחרב הקסומה. למרבה האירוניה, האב פול ג'ונס בן ה-51 סיפר לבתו ולאחותה בת ה-4, לויס, את האגדה של המלך ארתור - רגע לפני שבתו מצאה את החרב.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

יש מצב שמעגלי התבואה המסתוריים האלה הם הוכחה לקיום חייזרים

לכתבה המלאה

האב פול מדונקסטר, דרום יורקשייר, אמר: "זה היה יום חם למדי ומטילדה שאלה אם אנחנו רוצה להשתכשך במים. היא נכנסה רק עד גובה המותניים ואמרה שהיא רואה שם חרב. אמרתי לה לא להיות מצחיקה אבל אז הסתכלתי למטה וראיתי שם חרב. היא פשוט שכבה שם על קרקעית האגם. החרב היא באורך של 1.20 מ' - בדיוק הגובה של מטילדה". האב מעריך שהחרב בת 30 שנה בערך, "אני לא חושב שהיא ישנה במיוחד. זה כנראה אביזר מסרט ישן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully