וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה נראה כשנשבר שיא העולם בסחיבת בירה

4.9.2017 / 14:07

המלצרית שלכם מתעכבת עם הבירה כי הזמנתם יותר מדי? אתם חייבים להכיר את היכולות של אוליבר סטרומפל - שיאן העולם בסחיבת כוסות בירה למרחקים

תושב בוואריה שבר את שיא גינס לנשיאת כוסות בירה למרחק/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

שיא עולם חדש נקבע אתמול (ראשון) בענף הספורט החשוב של "נשיאת כוסות בירה", בבוואריה שבדרום מזרח גרמניה, שהיא גם ביתו של אוקטברפסט, פסטיבל הבירה הגדול ביותר בעולם. השיאן המאושר הוא אוליבר סטרומפל, שסחב 31 כוסות מלאות בבירה, שנערמו בשתי שכבות ואז צעד 40 מטר והניח אותם.

לצערו, שתי כוסות התהפכו ברגע האחרון ולכן השיא שלו עומד "רק" על 29 כוסות, שבסך הכל שוקלים קצת יותר מ-69 ק"ג של בירה וזכוכית.

עוד על בירה
הוכח מדעית: שתיית בירה עוזרת לגברים במיטה
5 דברים שלא ידעתם על בירה

תושב בוואריה שבר את שיא גינס לנשיאת כוסות בירה למרחק. /Michael Dalder, רויטרס
"התאמנתי בערך 200 שעות בשביל כ-40 שניות של הליכה"/רויטרס, /Michael Dalder

"בהתחלה סחבתי 27, כי רציתי להיות בטוח שאשבור את השיא ואז בסוף אמרתי, 'בוא נוסיף עוד אחד ונשיג יותר מ -30'", שיחזר סטרומפל. "לרוע המזל זה לא ממש עבד, אבל הצלחתי לסחוב 29... אני חושב שזה מדהים".

בכדי להתכונן לשבירת השיא, סיפר סטרומפל, הוא התאמן בחדר הכושר ארבע פעמים בשבוע מאז פברואר. "כשאני חושב על זה, התאמנתי בערך 200 שעות בשביל כ-40 שניות של הליכה", הוא אמר לאחר ששבר את השיא. אגב, למקרה שתהיתם מי מחזיק בשיא העולם הקודם - של 25 כוסות - ובכן זהו אותו בחור, אוליבר סטרומפל, שעשה את זה ב-2014. ולא. אין לנו מושג מה הוא עשה בשלוש השנים האחרונות. אנחנו מניחים ששתה בירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully