וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום יוגש נגד ח"כ חזן: קללות ותקיפת בכירים בעיריית אריאל

4.9.2017 / 12:43

היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט הודיע כי יגיש כתב האישום נגד חזן בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. לפי כתב האישום, התפרץ חזן למשרדי העירייה, תקף וגידף את המנכ"ל וראש העיר

צילום: בני בן סימון, עריכה: שניר דבוש

כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן - כל הפרטים

- היועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע כי יגיש כתב אישום נגד חזן בגין עבירות של העלבת עובד ציבור, תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי
- באוקטובר 2014 הגיע חזן לעיריית אריאל, ולפי כתב האישום הצפוי תקף וגידף את מנכ"ל העירייה וראש העיר
- בין היתר, הדף את מנכ"ל העירייה והתפרץ ללשכת ראש העיר תוך איומים
- לרשות חזן 30 ימים עד להחלטת הכנסת אם לאפשר לו חסינות

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע היום (שני) כי יגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) בגין תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. הודעה בעניין נמסרה לחזן, ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וליו"ר ועדת הכנסת יואב קיש. בהודעה נכתב כי בהתאם לחוק חסינות חברי הכנסת, ברשות חזן 30 ימים לבקש שהכנסת תקבע לו חסינות בפני דין פלילי לגבי כתב האישום.

לפי כתב האישום הצפוי, חזן הגיע "נסער" באוקטובר 2014 למשרדי עיריית אריאל בעקבות הטלת עיקול על חשבונה של אמו, אביבה חזן. בעקבות הטלת העיקול, לא שולמו מסי ארנונה עבור מסעדת בשרים שהייתה אז בבעלות המשפחה. לפי הכתוב, הוא הגיע למקום על מנת לדעת מי עומד מאחורי הטלת העיקול.

עוד בוואלה! NEWS
נתניהו על מבקשי המקלט: "רובם מחפשים עבודה - זכותנו לגרש"
עוד עצור בכוורת של נתניהו: חקירת הצוללות מתקרבת לראש הממשלה
פרשת הצוללות: הוארך בארבעה ימים מעצרו של ראש לשכת רה"מ לשעבר

ח"כ אורן חזן, הפגנת תמיכה בחייל שירה למוות במחבל בחברון. רמלה 29 במרץ 2016. ראובן קסטרו
מואשם שדחף את מנכ"ל העירייה בכוח וגרם להטחתו במעקה הבניין. חזן/ראובן קסטרו

עוד יופיע בכתב האישום כי כשהבין חזן כי האחראי הוא מנכ"ל העירייה דאז אבי עזר, הוא המתין לו ברחבת הבניין עד להגעתו למקום. עם הגעתו של עזר, ניגש אליו חזן, הגיש לו מסמכים וצעק עליו. לפי כתב האישום, הוא לא חדל לצעוק והחל לגדף את המנכ"ל ולאיים עליו. בין היתר, נכתב, צעק חזן לעבר עזר: "כוס אמק, בן זונה גנב, אני אזרוק אותך מפה".

בהמשך, נכתב בכתב האישום, עזר התעלם מגידופיו של חזן, אך האחרון נצמד אליו עם גופו ודחף אותו. "בהמשך, בעוד המנכ"ל עולה במדרגות חדר הישיבות, נצמד אליו הנאשם בשנית ודחף אותו בחוזקה באמצעות ידיו, עד אשר המנכ"ל הוטח במעקה", נכתב. "בחדר הישיבות המשיך הנאשם לצעוק ולגדף את המנכ"ל עד שהוצא מהמקום".

ד"ר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה. כנס לציון 20 שנה לסניגוריה הציבורית. תל אביב 7 ביוני 2016. יותם רונן
הודעה נמסרה גם ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת. מנדלבליט/יותם רונן

עוד הוסבר כי לאחר מכן ניגש חזן ללשכת ראש העיר, התפרץ לחדרו והחל לצעוק ולגדף. "ראש העיר הורה לנאשם לעזוב את לשכתו, ואילו הנאשם סירב, תוך שהוא מאיים כי 'יטפל' בראש העיר וידאג שהוא 'לא יישב עוד בכיסא'", תואר בכתב האישום.

עו"ד ציון אמיר ועו"ד אפרים דימרי, המייצגים את חזן, מסרו בתגובה: "קיבלנו בצער ובאכזבה, ואף בתדהמה, את החלטת היועץ המשפטי להגיש כתב אישום נגד ח"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים שהתרחש לפני שנים, זמן רב לפני היבחרו לכנסת ישראל. אנו סבורים כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר בחירתו של חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש - ייסגר.

"חשוב לזכור - מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות על ידי פוליטיקאים, ובסופו של דבר הוא עניין הגובל בזוטי דברים. עם זאת, ומשהוחלט מה שהוחלט, אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כותלי בית המשפט. אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully