וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בארה"ב תועד: "אנחנו הורגים רק שחורים"

מצלמה בניידת תיעדה שוטר ותיק אומר לנהגת שנעצרה לבדיקת תנועה כי אין לה מה לחשוש בלהושיט את ידיה לטלפון הסלולרי שלה, מאחר "שאנחנו הורגים רק שחורים". בעקבות הסערה, הוא הודיע על פרישה, אך ייתכן שיפוטר והפנסיה שלו תיפגע

צילום: רויטרס

שוטר תנועה במדינת ג'ורג'יה, ארצות הברית, הודיע על פרישה מתפקידו אחרי שתועד אומר לאישה במהלך בדיקה שגרתית כי רשויות אכיפת החוק "הורגות רק אנשים שחורים".

השוטר גרגר אבוט תועד במצלמת הניידת שלו, כעמד מחוץ לרכבה של האישה ביולי אשתקד. היא אמרה לו כי היא חוששת להושיט את ידיה כדי להגיע לטלפון הסלולרי שלה, מאחר "שהיא ראתה יותר מדי סרטונים עם שוטרים" – ואז נקטעה על ידי השוטר, שהשיב לה: "אבל את לא שחורה. זכרי, אנחנו הורגים רק אנשים שחורים. אוקיי?".

לקריאה נוספת בנושא
תיעוד מטריד: שוטרים בקליפורניה יורים למוות בצעיר לא חמוש
תיעוד: שוטר בארה"ב ירה 8 פעמים בגבו של גבר שחור שנמלט

שוטר תנועה הרגיע נהגת: "אנחנו הורגים רק שחורים". רויטרס
השוטר במהלך הבדיקה השגרתית/רויטרס

לא ברור אם המשטרה במחוז קובי תקבל את התפטרותו של השוטר הוותיק אחרי 30 שנה, או תחליט לפטר אותו בעצמה – החלטה שתשפיע על הפנסיה שיקבל. מפקד המשטרה מייק רג'יסטר אמר כי אבוט הוא שוטר "מכובד", אבל אמר כי הוא עשה טעות. "אני לא יודע מה על לבו, אבל אני יודע מה יצא מפיו", אמר במסיבת עיתונאים שכינס ביום חמישי.

לדבריו, "לא משנה מה ההקשר שבו נאמרו הדברים, התבטאויות כאלו אינן מקובלות ואינן משמשות אינדיקציה לתרבות שאנו מנסיים לייצר במשטרה, כמו במחוז עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully