וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: "אויבינו לא יעזו לתקוף אותנו - כי הם ישלמו מחיר עצום"

2.9.2017 / 16:05

במהלך מפגן צבאי, הזהיר מפקד הכוחות המזוינים כי גם "בתסריט הקלוש" שלפיו מנהיגים "טיפשים" במערב יחליטו לתקוף את ארצו, הם לא יפלשו אליה - מאחר "שהם יפגשו בלוחמים אמיצים". לדבריו, "הם יודעים שהמלחמה לא תישאר בגבולות איראן"

צלמים זמניים מורשים

ראש הכוחות המזוינים של איראן הזהיר היום (שבת) כי אויביה של הרפובליקה האסלאמית לא צפויים לתקוף אותה, במיוחד לא בצורה קרקעית – מאחר שלדבריו אפילו המנהיגים "הלא חכמים" במערב יודעים שלעימות כזה יהיה מחיר עצום.

"גם בתסריט הקלוש של מתקפה, היא לא תהיה קרקעית מאחר שהם יפגשו בלוחמים אמיצים", צוטט גנרל מוחמד בגרי על ידי סוכנות הידיעות תסנים. "תודה לאל, אפילו האדם הלא נבון שמוביל את המערב השחצן יגיע למסקנה כי תקיפת הרפובליקה האסלאמית תוביל למחיר כבד", אמר במהלך מפגן צבאי.

עוד הוסיף בגארי כי גם אם "הם ישלטו בעניינים עם תחילת המלחמה, הם לא יוכלו לסיים אותו והם לא יוכלו להגביל אותה לגבולותיה של איראן".

לקריאה נוספת בנושא
ללא הפרעה רוסית: כך סוללת איראן את הקמתה של אימפריה פרסית
ארה"ב: "איראן חשפה את פרצופה האמיתי בחידוש הקשרים עם חמאס"

צעדת יום הצבא, טהראן, איראן, 17 באפריל 2017. תסנים, צילום מסך
משמרות המהפכה/צילום מסך, תסנים

אזהרותיו של הגורם הצבאי הבכיר ביותר בטהראן מגיעות ברקע המתיחות המתגברת בינה לבין וושינגטון, שטוענת כי היא אינה עומדת בהסכם הגרעין שנחתם עמה לפני שנתיים. עם זאת, פרט לארצות הברית, יתר המעצמות, וכן הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) טוענות כי איראן ממלאת אחר התחייבויותיה.

בממשלו של דונלד טראמפ טוענים כי איראן מפרה את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם שאימצה את הסכם הגרעין בשל ניסוייה בטילים בליסטיים המסוגלים לשאת ראש קרב גרעיני. בטהראן דוחים זאת, ואומרים כי מדובר בפיתוח טילים לצרכי הגנה בלבד.

עוד באותו נושא

ללא הפרעה רוסית: כך סוללת איראן את הקמתה של אימפריה פרסית

לכתבה המלאה
שיגור טיל זולפיקר ממערב איראן נגד מטרות דאעש במזרח סוריה, 18 ביוני 2017. סוכנות הידיעות תסנים, צילום מסך
איראן מאיימת לקחת את המלחמה מחוץ לגבולותיה. טיל ששוגר לסוריה, יוני/צילום מסך, סוכנות הידיעות תסנים

גם בישראל הגבירו בתקופה האחרונה את האזהרות כלפי כוונותיה של איראן, ובין היתר הזהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי טהראן מתכננת להתבסס בסוריה ולהקים מפעלים לייצור טילים ורקטות בשטחה ובשטח לבנון השכנה. אתמול דחה את דבריו ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי, שאמר בריאיון למגזין הצרפתי "לה מונד" כי "ישראל יודעת שזה לא נכון".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully