וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך על חקירות נתניהו: "שמח שאנחנו מותקפים מימין ומשמאל"

1.9.2017 / 8:50

המפכ"ל אמר בפתח שנת הלימודים כי הוא מברך על כך שנמתחת ביקורת על המשטרה משני צדי המפה הפוליטית, מאחר ש"זה סימן שאנחנו פועלים ישר". לדבריו, "אם לא היינו מותקפים משני הצדדים, היו תוהים אם אנחנו לא ממלכתיים"

צילום: שי מכלוף

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך אמר הבוקר (שישי) כי הוא שמח על כך שנמתחת ביקורת על הארגון שלו בעניין חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מימין ומשמאל, מאחר שזה מעיד על כך שבמשטרה "פועלים ישר". "התפקיד שלנו הוא להשיג מניעה בכל תחום, גם בתחום השחיתות. אני שמח שאנחנו מותקפים גם מימין וגם משמאל, אחרת מישהו היה תוהה שהמשטרה לא ממלכתית. כשאנחנו מותקפים משני הצדדים, סימן שאנחנו פועלים ישר", אמר כשליווה את נכדו ליום הראשון בלימודים בבני דקלים.

על החוקרים העוסקים בפרשה, אמר: "הם עושים עבודת קודש וזהירות. אני שמח לומר שאנחנו עושים את העבודה ומגיעים לחקר האמת, ואנחנו עושים את זה ללא משוא פנים. זה מינוי של אנשים טובים, ואני גאה בהם".

המפכ"ל רוני אלשיך מלווה את נכדו יהל לכיתה א' בבית הספר נועם ביישוב בני דקלים. שי מכלוף
אלשיך עם נכדו, הבוקר/שי מכלוף

השבוע התייחס היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחקירות נתניהו, ואמר בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין: "אנו פועלים במרץ למען המטרה, והיא הגעה לחקר האמת. אני מפקח על הדברים מקרוב ועוקב אחריהם. החקירות נעשות ביסודיות ואין בהן קיצורי דרך. יש להפוך כל אבן, להפריך או לאשש את החשדות. חשוב לי להדגיש, אכיפת חוק איננה עניין פוליטי".

היועץ המשפטי לממשלה עוד הוסיף כי "השאלה שתישאל לגבי נבחרי הציבור, היא אם החקירה הניבה תשתית ראייתית ברף הנמוך והגשת כתב אישום לבית המשפט, כי אם לא תימצא תשתית להגשת כתב אישום, התיק ייגנז. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול באופן עצמאי ונטול פניות, לעולם לא נישען על שיקולים זרים".

פרקליט המדינה שי ניצן התייחס גם הוא לחקירות נתניהו והבהיר כי "איננו מהססים לפעול נגד הדרגים הגבוהים החשודים בצמרת ישראל". ניצן מנה את כתבי האישום שהוגשו נגד אישי ציבור, ואמר כי "אין בכוונתנו להרפות. רשויות החקירה והמשפט מתנהלות במעשים, ולא בדיבורים".

עוד באותו נושא

נתניהו חשף: שוחחתי על בסיס שבועי עם אדלסון ועורך "ישראל היום"

לכתבה המלאה
הפגנה נגד היועמ"ש, פ"ת 19.8.17. ראובן קסטרו
ההפגנות מחוץ לבית היועמ"ש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully