וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסוי הגרעיני של צפון קוריאה וסערת זהבי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

רוחות מלחמה: צפון קוריאה הודיעה שערכה ניסוי מוצלח בפצצת מימן, נחקרים נוספים בפרשת הצוללות, התגובות להשעיית ערן זהבי והפרימיירה המוצלחת לפוקסטרוט בפסטיבל ונציה

צילום: רויטרס, שי מכלוף, ניב אהרונסון, מאצ'י הוף, ערן גילווארד, רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

רעידת אדמה: צפון קוריאה ערכה ניסוי גרעיני, שישי במספר, בפצצת מימן. את הניסוי גילו מדענים משום שהוא יצר רעש אדמה בעוצמה 6.3 בסולם ריכטר. איאן לי, כתב CNN בסיאול מדווח למהדורת וואלה! NEWS על החשש בדרום קוריאה. עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS אורן נהרי עם השאלה מה יכולות לעשות מדינות המערב . ד"ר אמילי לנדאו, ראש התכנית לבקרת נשק במכון למחקרי ביטחון, אמרה בראיון למהדורה כי לא ניתן לעצור את תוכנית הגרעין הצפון קוריאנית באמצעות מו"מ.

מפקד חיל הים לשעבר ובכיר בסביבת רה"מ נחקרו בפרשת הצוללות. אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS דיווח על הפרשה שלא מפסיקה לייצר כותרות.

סערת הקפטן: זהבי הושעה מנבחרת ישראל. טל בנין, קפטן הנבחרת במשך שנים רבות, בראיון למהדורת וואלה! NEWS כי זהבי לא יכול לשמש יותר כקפטן הנבחרת וכי צריך היה להוריד אותו מיד מהמגרש. לדבריו, ההתנהגות שלו אינה ראויה.

פסטיבל ונציה: "פוקסטרוט", סרטו של הבמאי שמוליק התקבל בתשואות רמות - 10 דקות של standing ovation. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות ושליחנו לפסטיבל ונציה, שנכח בהקרנה, מדווח על הפרימיירה המוצלחת והתקוות לאריה מוזהב.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully