וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 4 ימים: נעצר הנער שנאשם במעורבות ברצח ונמלט מבית המשפט

31.8.2017 / 16:48

בן ה-17, שנאשם במעורבות ברצח לפני כשנה, לא נאזק בשל גילו וזינק על אופנוע שחיכה לו מחוץ לבית המשפט בחיפה. הוא אותר בדירה בשכונת הכרמל בעיר ונעצר. הסיבה לבריחה: החלטת השופטת להעבירו מהמעון הסגור שבו שהה לכלא

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
המשטרה ערכה שריקות נרחבות אחרי הנער/אדריאן הרבשטיין

הנער בן ה-17 שנמלט ביום ראשון מבית המשפט המחוזי בחיפה אותר ונעצר לפני זמן קצר (חמישי) בדירה בשכונת הכרמל בעיר. בסיום דיון בעניינו בתחילת השבוע נמלט הצעיר על אופנוע שהמתין לו מחוץ לבית המשפט, לאחר שלא נאזק מפאת גילו. מאז תחילת השבוע עסקה המשטרה בחיפושים ובסריקות נרחבות אחרי הנער, שנאשם במעורבות ברצח של בן 19 לפני כשנה. מחר בבוקר הוא יובא להארכת מעצרו.

בית המשפט פסק כי הנער, שנחשד כי שימש כנהג הקטנוע שהסיע את הנאשם המרכזי ברצח, ישהה כחוסה במעון סגור, במקום במתקן כליאה. בדיון שנערך ביום ראשון החליטה השופטת כי הנער יועבר לכלא בימים הקרובים, ולכן ככל הנראה החליט להימלט. עם הגשת התלונה בדבר בריחתו של הנער, הכריזה המשטרה על הנער כעל חוסה נמלט ופעלה לאיתורו.

הנער שנעצר נאשם ברצח הצעיר אמיר חילף בחודש יולי שנה שעברה ברחוב סירקין, בסמוך לשוק תלפיות בחיפה. חילף נורה למוות מירי רובה אוטומטי מאופנוע חולף בשעת בוקר מוקדמת. מהירי נפצע אז נער בן 14 שעמד סמוך לנרצח. הסיבה לירי הייתה ככל הנראה סכסוך עקב מאבק על קשר עם נערה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח והתאבדות בגן יבנה: זוג קשישים נמצאו ירויים בדירתם
פסל של נשיאת העליון הוצב בירושלים; ארדן: "לא כל מחאה מצדיקה חקירה"
"100 אלף ונסגור חתונה": בני הזוג הואשמו בשוד חצי מיליון שקל

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully