וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לגניבת תחמושת מבסיס צה"ל בדרום: חוסרים התגלו במהלך בדיקה

31.8.2017 / 1:04

החשד התעורר לאחר שבמהלך הבדיקה התברר כי קיים חוסר במצאי התחמושת בבסיס, זאת כשלושה חודשים לאחר שנגנב נשק מבסיס שדה תימן. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת המקרה

פעילות כוחות צה"ל במרחב חברון. 2 ביולי 2016. דובר צה"ל
חשד לגניבת תחמושת מבסיס צה"ל בדרום הארץ/דובר צה"ל

במהלך בדיקה שגרתית שהתקיימה אתמול (רביעי) באחד מבסיסי צה"ל בנגב התברר כי קיים מחסור גדול בתחמושת. לאחר שגורמים בצבא פתחו בבדיקה, התעורר חשד כי תחמושת ונשק נגנב מהבסיס. מדובר צה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה.

לפני כשלושה חודשים נגנבו כ-30 כלי נשק מנשקיה בבסיס שדה תימן, מצפון-מערב לבאר שבע, וכוחות צה"ל ומשטרת ישראל פתחו בסריקות באזור, כדי לאתר את כלי הנשק הגנובים ואת האחראים לכך. על הנשקיה שהייתה נעולה לא נמצאו סימני פריצה, ונבדק חשד כי הגנבים שיתפו פעולה עם חייל או חיילים מהבסיס.

עוד בוואלה! NEWS:
ברקע המתיחות עם קוריאה: ארה"ב ערכה ניסוי מוצלח ביירוט טילים
האב פרץ למכוניות - בנו בן ה-11 התלווה אליו על אופניים חשמליים
אחרי יותר מחודש: טרם החל תכנון פינוי הפולשים לבית המכפלה

גדר עוטף המושב סלעית, 22 בספטמבר 2016. ראובן קסטרו
המשטרה הצבאית פתחה בחקירה/ראובן קסטרו

כמו כן, מפקד פיקוד דרום אלוף אייל זמיר מינה ועדת חקירה בראשות אלוף-משנה איתי ברין, מפקד עוצבת ראם, לחקירת האירוע. מצ"ח פתחה האף היא בחקירת נסיבות המקרה כשבוע מוקדם יותר, אישר המטה הכללי כי ניתן יהיה לבצע נוהל מעצר חשוד נגד גנבי כלי נשק ואמצעי לחימה מבסיסי צה"ל בתחומי הקו הירוק. קצין בכיר בצה"ל הסביר כי בעקבות סדרה של תחקירים שבוצעו בצבא, התברר כי גנבי כלי נשק ניצלו את העובדה שלא ניתן לפתוח לעברם באש תוך כדי שהם גונבים את כלי הנשק לעיני החיילים.

(עדכון ראשון: 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully