וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיב את המשפחה: בן שלישי נולד למנהיג צפון קוריאה

סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית דיווחה כי לקים ג'ונג און נולד בפברואר בן נוסף, אחרי תקופה ממושכת שבה אשתו נעדרה מעין הציבור. מעט מאוד ידוע על משפחתו של הרודן הצעיר, כמו גם על פרטיו האישיים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און נולד ילד שלישי – כך דיווחה היום (שלישי) סוכנות הידיעות הדרום קוריאנית, אחרי שאשתו של הדיקטטור הצעיר נעלמה מהציבור למשך כמה חודשים. לפי הדיווח, שציטט חברי פרלמנט שתודרכו על ידי גורמי מודיעין, הגברת הראשונה רי סול-ג'ו ילדה כבר בחודש פברואר אחרי שמועות שנפוצו סביב היעדרותה הממושכת. הדיווח מגיע ברקע ניסוי נוסף שערכה הלילה קוריאה הצפונית, ששיגרה טיל שחלף בשמי צפון יפן.

לפי דיווחים קודמים מסיאול, רי התחתנה עם קים ב-2009 ושנה לאחר מכן נולד בנם הראשון. בתם השנייה נולדה ב-2013, ולפי שחקן ה-NBA לשעבר דניס רודמן – חבר קרוב של קים – שמה הוא ג'ו-אה. רודמן סיפר כי אחז אותה בידיו, ותיאר את מנהיג קוריאה הצפונית כ"אבא טוב". מעט מאוד ידוע על השלישי לשושלת קים, על אף שהמנהיג הנוכחי מוכר יותר מאביו המסוגר קים ג'ונג-איל. אפילו תאריך הלידה המדויק שלו או תאריך חתונתו לא אושרו מעולם.

הגברת הראשונה של קוריאה צפונית, לפי דיווחי המודיעין בסיאול, הגיעה ממשפחה ממוצעת – אביה הוא אקדמאי ואמה רופאה. היא ביקרה בקוריאה הדרומית ב-2005, כשהייתה חלק מקבוצת המעודדות של נבחרת האתלטיקה שהשתתפה במשחקי אסיה.

לקריאה נוספת בנושא
תושבים במקלטים: טיל מצפון קוריאה חלף בשמי יפן
אזעקות וירידה למקלטים: הטיל הצפון קוריאני שגרם לפאניקה ביפן

מנהיג צפון קוריאה קים ז'ונג-און מבקר יחד עם אישה לא מזוהה, כנראה אשתו רי סול-ג'ו, בפארק שעשועים חדש שנפתח בבירה פיונגיאנג. רויטרס
ביקרה בעבר בקוריאה הדרומית. הגברת הראשונה של הצפון רי והמנהיג קים ג'ונג און/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully