וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הפיילוט: חברי הכנסת גליק ומועלם-רפאלי עלו להר הבית

29.8.2017 / 10:04

גליק הגיע לביקור לאחר שהביע התנגדות לפיילוט וחזר בו. פעילי ארגון "שלום עכשיו" הפגינו בכניסה למתחם, סמוך לשער דרכו נכנסו הח"כים, וקראו לא לאפשר את הכניסה אליו: "נתניהו נכנע ללחצים של צמד פרובוקטורים"

צילום: רוני כנפו וחיים קרויזר, עריכה: שניר דבוש

חברי הכנסת יהודה גליק (הליכוד) ושולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) הגיעו הבוקר (שלישי) לביקור בהר הבית, זאת במסגרת הפיילוט לביקור חברי הכנסת במתחם. פעילי ארגון "שלום עכשיו" הפגינו הבוקר במחאה על ביקורם של חברי הכנסת, והניפו בכניסה למתחם שלט שעליו נכתב "משוגעים, רדו מההר".

המפגינים קראו נגד החלטת ראש הממשלה בנימין נתניו לאפשר לחברי כנסת לעלות להר במסגרת הפיילוט החדש, והתייצבו סמוך לשער המוגרבים שממנו נכנסו גליק ומועלם-רפאלי.

עוד בנושא:
במסגרת פיילוט: ח"כים יורשו לעלות להר הבית ליום אחד בשבוע הבא
ברשימה המשותפת יחרימו את הפיילוט בהר הבית: "נתניהו לא יקבע לנו"

ח"כ יהודה גליק עולה להר הבית 29 באוגוסט 2017. חיים קרויזר מטה ארגוני המקדש, מערכת וואלה! NEWS
גליק בהר הבית, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, חיים קרויזר מטה ארגוני המקדש

מ"שלום עכשיו" נמסר כי "הר הבית הוא המקום הנפיץ ביותר במזרח התיכון וחבל שחברי כנסת הופכים אותו לזירה של הפגנות ופרובוקציות". עוד נמסר כי "לו נתניהו היה מנהיג שקול ואחראי, הוא היה לא היה נכנע ללחצים ומאפשר את הפיילוט הזה, אך כנראה הוא שהוא שקוע עמוק בחקירות ואינו מסוגל לעמוד בפני צמד פרובוקטורים מהספסלים האחוריים. הוא אינו כשיר לכהן בתפקידו".

גליק הוביל תחילה את המאבק לאפשר לחברי כנסת לעלות להר הבית, אך הודיע בשבוע שעבר כי הוא לא מתכוון להיות "שפן הניסיונות של ראש הממשלה". הוא שינה את דעתו לאחר שיחה עם נתניהו, שבה לדבריו הובהר לו כי ישנה כוונה לפתוח את ההר בקביעות לחברי כנסת בהמשך. ח"כ מועלם-רפאלי אמרה כי היא מצפה מנתניהו "לקבל את עמדת גורמי הביטחון, להסיר את ההגבלות ולאפשר לח"כים לעלות להר הבית כבעבר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פעילי שלום עכשיו מוחים נגד עליית ח"כים יהודים להר הבית 29 באוגוסט 2017. שלום עכשיו, מערכת וואלה! NEWS
מפגיני "שלום עכשיו" בכניסה להר הבית, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, שלום עכשיו

בשבוע שעבר החליטה המשטרה בשיתוף עם ראש הממשלה כי היום יורשו חברי כנסת לעלות להר הבית במסגרת פיילוט של המשטרה. הפיילוט אמור לבחון את ההשלכות של עליית חברי הכנסת להר, ואחריו תתקבל החלטה רחבה יותר בנושא. "ההחלטה התקבלה לאור השיפור במצב הבטחוני במקום", נמסר מלשכת ראש הממשלה. "החלטות בנושא ימשיכו להתקבל בהתאם להערכת המצב הביטחונית".

ההודעה הגיעה לאחר שביום רביעי שעבר ניסו גליק ומועלם-רפאלי לעלות למתחם חרף הוראת נתניהו, שמנעה זאת מחברי כנסת. כניסת השניים נבלמה בידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully