וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת נצרת עילית בת 57 נמחצה למוות בשער חשמלי במגדל העמק

25.8.2017 / 13:29

רעיה ויינר, שעובדת בסופר במתחם המסחרי באזור, הובהלה לבית החולים העמק כשמצבה אנוש ולאחר שצוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות - אולם שם נקבע מותה. עדיין לא ברור כיצד נמחצה בשער הברזל והמשטרה בודקת את נסיבות התאונה

בת 57 מנצרת עילית נמחצה למוות תחת שער חשמלי, אוגוסט 2017. משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
השער החשמלי שנפל/מערכת וואלה! NEWS, משטרת ישראל

רעיה ויינר, תושבת נצרת עילית בת 57, נמחצה למוות הבוקר (שישי) בשער חשמלי במגדל העמק, בכניסה למתחם המסחרי ברחוב המלאכה. נסיבות האירוע טרם התבררו והמשטרה בודקת את פרטיו.

בתחילה חילצו כוחות כיבוי את ויינר מהשער, וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות. היא הובהלה לבית החולים העמק בעפולה כשהיא סובלת מפציעה רב-מערכתית, אולם מותה נקבע לאחר זמן קצר.

עוד בוואלה! NEWS:
פוענח רצח הצעיר במסיבת הטבע: נדקר למוות בקטטה על רקע כספי
חשד לחיסול במגדל העמק: גבר בן 35 נהרג בפיצוץ מכונית
שריפה גדולה פרצה באתר פסולת ליד מגדל העמק; 5 בתים פונו

רעיה ויינר. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
ויינר/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

"כשהגענו למקום ראינו אישה שוכבת, מחוסרת הכרה, לאחר שנמחצה משער חשמלי וחולצה על ידי כבאים. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה", סיפר פרמדיק מד"א, קובי ביבי. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. ברגע שהתאפשר העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, ספד לווינר ואמר כי "נצרת עילית כואבת והמומה מגודל האסון והטרגדיה". לדבריו, היא הייתה "דמות מוכרת בעיר, אישה נמרצת, תורמת, מעורבת בקהילה, מתנדבת ואהובה על כולם. לכתה הבלתי נתפס הוא אבידה גדולה. נצרת עילית יחד עם כל תושביה שולחת את תנחומיה למשפחת וינר היקרה ומשתתפת באבלה הכבד".

(עדכון ראשון: 09:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully