וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכייה הגדולה בהיסטוריה: 758 מיליון דולרים לזוכה בודד בהגרלת הלוטו

בין מיליוני האנשים שצפו בנשימה עצורה בהגרלת הלוטו האמריקנית שנערכה אמש, היה זוכה בודד בר מזל במיוחד. הוא יזכה בסכום אסטרונומי של 3 מיליארד שקלים, לאחר שניחש את כל המספרים הזוכים

אדם מהעיירה ווטרטאון במסצ'וסטס זכה אתמול (רביעי) בפרס הגדול ביותר בתולדות הגרלת הלוטו האמריקנית - 758 מיליון דולרים. הזוכה, שזהותו טרם פורסמה, ניחש את כל המספרים שהוגרלו –6,7,16,23, 26 והמספר המיוחד –4.

הזוכה המאושר יזכה לתשלום שנתי למשך 29 שנים, בסכום של 758 מיליון דולרים, לפני מסים כמובן. ככל הנראה הממשלה תיקח לעצמה 25% מתוך כספי הזכייה עוד לפני שיגיעו לזוכה המאושר. ההגרלה, שנקראת הגרלת הPoweball, נערכת ב44 מדינות ברחבי ארצות הברית.

הגרלת הלוטו האמריקני. רויטרס
סיכוי של אחד ל292 מיליון. הגרלת הלוטו/רויטרס

הסיכוי לנחש את כל המספרים הזוכים בהגרלה עמד על אחד ל292.2 מיליון, על פי איגוד הלוטו האמריקני. הסיכויים האסטרונומיים לא הפריעו ליותר מיליוני אמריקנים לקנות כרטיס להגרלה, ולחכות מול המסך בנשימה עצורה.


נשיא החברה שערכה את ההגרלה, צ'ראלי מקלנינטר, סיפר כי "זהו הפרס הגדול ביותר לזוכה בודד בהיסטוריה של הגרלות הלוטו האמריקניות". בחודש יוני השנה זכה כרטיס בודד ב447 מיליון דולרים. ההגרלה הבאה צפויה בשבוע הבא, אך הזוכה בה צפוי להסתפק בפרס הצנוע שיעמוד על 40 מיליון שקלים.

הגרלת הלוטו האמריקני. רויטרס
המספר המיוחד- 4/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully