וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בכנס סגור: "כל ילד יהודי בישראל יידע לפתוח סידור תפילה"

23.8.2017 / 22:15

שר החינוך דחה במפגש של אנשי הבית היהודי בבאר שבע את הטענות על הדתה, ואמר כי הוא אינו נרתע מהביקורת. "שקד עושה עבודה מצויינת, בשקט ובתבונה מתמנים עוד שופטים ואנו מביאים לשינוי", החמיא לשרת המשפטים

עריכה: שניר דבוש

שר החינוך נפתלי בנט הגיע הערב (רביעי) לכנס פעילים של מפלגת הבית היהודי בבאר שבע, ובו דיבר על מצב מערכת החינוך ועל מצבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנט סיפר לנוכחים כי קיימת עלייה ברמת בחינוך בפריפריה, "בעבר היו מאות בתי ספר ללא חמש יחידות, זה דבר בלתי נתפס, ב-8200 כמעט ואין ילדים מהפריפריה, זו האמת, אני לא מקבל את הדבר הזה, ועכשיו יש זינוק בפריפריה בתחום החינוך".

שר החינוך הגן בכנס על תכנית "תרבות יהדות ישראלית", שספגה ביקורות רבות עקב הטענות על תכנים דתיים שיועבר בבתי ספר חילוניים. "מסתערים עלי וקוראים לזה הדתה, זו לא הדתה, אבל זה כן ערכים יהודיים וציונים, כי אנחנו אוהבים את המדינה והמורשת שלנו, אנחנו לא הגענו לפני 70 שנה משום מקום. יש לנו מורשת של אלפי שנים וכל ילד יהודי במדינת ישראל ידע לפתוח סידור, ידע מי היה יוסף טרומפלדור ידע מה זה סליחות, וידע מי היה יהודה המכבי. לא רק שאני לא נרתע מכל הכתבות הללו, אנחנו ממשיכים עם כל העוצמה, הדבר היחיד שנקבל מכל הכתבות האלה, זה משנה תוקף, שאנחנו מתקדמים בתוכנית הזאת, לכל מגזר והמורשת הייחודית שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שנים של מתיחות: טורקיה ואיראן משלבות ידיים מול אויב משותף
נתניהו לאחר הפגישה עם פוטין: "להוציא את איראן מסוריה למנוע מלחמה"
תיעוד: רעול פנים מניח מטען בפתח בניין מגורים בנהריה - ונמלט

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בהצבעה בכנסת על חוק ההסדרה, 6 בפברואר 2017. רויטרס
"מסתערים עלי וקוראים לזה הדתה, אלו ערכים יהודיים". בנט/רויטרס

בנט אמר כי למרות השמועות החוזרות ונשנות על בחירות קרובות, הוא אינו מעוניין בהן. "אנחנו שבעי רצון מהממשלה ולא מעוניינים בבחירות, אנחנו מעוניינים שהיא תשלים את כהונתה, יש לנו מחלוקות עם ראש הממשלה, אך ה'עליהום' עליו לא מקובל", אמר שר החינוך והוסיף כי, "ניתן למערכת המשפט לעשות את שלה ולא נצטרף לחגיגות.

בנושא מערכת המשפט בהנהגתה של שרת המשפטים איילת שקד הביע שר החינוך שביעות רצון מההתנהלות ומהשיפור שחל, לדבריו, בשופטים שמונו על ידה. "שקד עושה עבודה יוצאת מן הכלל, בשקט ובתבונה, עוד שופט, ועוד מינוי ולאט לאט אנחנו מביאים את המדינה למקום שהיא צריכה להיות". לבסוף, הדגיש בנט את החשיבות בהתחברות מפלגת הבית היהודי לציבור הישראלי לאור התוצאות הלא מחמיאות שקיבלה בסקרים האחרונים. "איראן ויהודה ושמרון הם נושאים חשובים", אמר בנט, "אך זה לא חזות הכל, יש את החברה הישראלית פנימה, בבחירות האחרונות איבדנו את מרבית העם. אנחנו צריכים 20 מנדטים בבחירות הבאות, יש לנו בעיה, אנחנו מזוהים רק עם ההתנחלויות, זה לא נכון ולכן אני חורש את כל הארץ כדי לבטא את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully