וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות החשאי: אין לנו כסף לשלם לסוכנים ששומרים על טראמפ ומשפחתו

22.8.2017 / 11:55

ראש הסוכנות אמר כי יותר מאלף סוכנים חצו את רף השכר והשעות הנוספות שלהם לשנה הקרובה, אך אמר כי זאת בעיה ממושכת. 42 איש, בהם 18 מבני משפחת טראמפ, זוכים להגנה בממשל הנוכחי - בהשוואה ל-31 איש בממשל אובמה

אימג'בנק GettyImages

השירות החשאי בארצות הברית אינו יכול לשלם למאות סוכנים שאמורים להגן על הנשיא דונלד טראמפ ועל משפחתו. ראש השירות החשאי רנדולף אלס אמר אתמול (שני* בריאיון ל-USA Today כי יותר מאלף סוכנים כבר הגיעו לסף השכר וסף השעות הנוספות עד לסוף השנה הנוכחית.

"לטראמפ יש משפחה גדולה, והמחויבות שלנו קבועה בחוק", אמר. "אני לא יכול לשנות זאת, אין לי גמישות בנושא". בהמשך, הוא מסר לרשת CNN כי הבעיה לא קשורה רק לממשלו של טראמפ, אלא נמשכת כבר שנים רבות. "אי אפשר לייחס את הבעיה הזאת לממשל הזה, אלא לכך שבעשור האחרון התגבר קצב העבודה".

עוד ידיעות מהעולם
דוח סודי: "צפון קוריאה העבירה משלוחים לתכנית הנשק הכימי של סוריה"
גופה ללא ראש או זרועות: האם נמצאה הכתבת השבדית שמתה בצוללת?

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם רעייתו מלניה ובנם ברון מסתכלים על ליקוי החמה בבית הלבן. רויטרס, רויטרס
גם ילדיו זוכים להגנה. טראמפ, אשתו מלאניה ובנם בארון צופים בליקוי החמה/רויטרס, רויטרס

טראמפ יצא מהבית הלבן כמעט בכל סוף שבוע מאז הושבע לתפקיד הנשיא, ושהה בנכסיו בניו ג'רזי, וירג'יניה ופלורידה, כמו גם מחוץ לארצות הברית. גם ילדיו נזקקים להגנה במהלך נסיעות העסקים והחופשות שלהם. ל-42 איש בממשל טראמפ יש הגנה מצד השירות החשאי – 18 מהם בני משפחתו – לעומת 31 איש שזכו להגנה בממשלו של ברק אובמה.

ביוני, דיווחה רשת CNN כי השירות החשאי מגמיש את מדיניות הסמים שלו כדי לגייס אנשים נוספים, כחלק מתכניתו של ראש השירות להרחיב את הסוכנות ב-3,000 עובדים נוספים בשנים הקרובות. אלס נפגש עם חברי קונגרס כדי לדון בהגדלת התקציב הכולל של השירות. הוא הוסיף כי גם אם התוספת תאושר, לא יהיה די תקציב לשלם לסוכנים עבור מאות שעות עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully