וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרקטור התנגש בגשר בכביש 1 - והתהפך; שיבושי תנועה במקום

21.8.2017 / 15:30

הטרקטור שהובל על גבי המשאית התנגש בגשר סמוך למחלף בן גוריון בנתיב הנסיעה לכיוון תל אביב. שלושה בני אדם נפצעו קל לאחר שהטרקטור התהפך על הכביש. נתיב הנסיעה מערבה נחסם לתנועה במחלף לוד

צילום: נתיבי ישראל, עריכה: יאיר דניאל

כשבוע לאחר קריסת הגשר בכביש 4 סמוך למפעל קוקה-קולה, אירעה היום (שני) התנגשות נוספת בגשר – בכביש מספר 1 לכיוון תל אביב. טרקטור שהובל על גבי משאית סמוך למחלף בן גוריון התנגש בגשר – ונפל לכביש. שלושה בני אדם נפצעו קל ופונו על ידי צוות מד"א לבית החולים תל השומר לקבלת טיפול רפואי. המשטרה חסמה לתנועה את נתיב הנסיעה לכיוון תל אביב במחלף לוד, והפנתה נהגים לכביש 40.

"כשהגעתי לזירה ראיתי טרקטור שוכב על צדו על הכביש", סיפר זוהר קסטל, חובש מד"א שהגיע לזירת התאונה. "אזרחים שהיו עדים לתאונה סיפרו לי שהטרקטור פגע במחלף ונפל מהמשאית שהובילה אותו. שלושה גברים שהיו ברכבים שנסעו בסמוך נפגעו במזל רק באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני והם פונו במצב קל לבית החולים כשהם בהכרה מלאה".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי 12 שנה: גבר מהצפון הורשע ברצח של בת 19 באתר בנייה באשדוד
בשל שיפוצים: פעמוני הביג בן בלונדון יושבתו למשך ארבע שנים
צרפת: הרוגה ופצוע מפגיעת רכב בתחנות אוטובוס במארסיי; הנהג נעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 1. היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאונה שהתרחשה לפני כשבוע נמחץ למוות נהג המשאית, אליחי טדרי, בן 58 מחולון. לאחר כארבע שעות של ניסיונות חילוץ, הצליחו כוחות הכיבוי להוציא את המשאית מתחת לגשר. מוקדם יותר ניסו חובשים ופרמדיקים של מד"א להגיע אל הלכוד - אולם הפסיקו בשל חשש מקריסה נוספת.

זכי הלר, דובר מד"א, אמר כי "חתיכה מהגשר פשוט קרסה. כרגע נעשים מאמצים להעריך מה מצב הלכוד". לדבריו, "זהו גשר בטון כבד וגדול. הוא מחץ את הקבינה של המשאית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טרקטור נפל ממשאית על כלי רכב בכביש 1 21 באוגוסט 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
הטרקטור נפל על הכביש. כביש 1, היום/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

"כשהגענו למקום ראינו את הגשר שקרס על תא הנהג של המשאית שהיה מעוך לגמרי", סיפר חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א יובל שמר. "ניסינו להגיע לנהג הלכוד על מנת לטפל בו, אבל בשל הסכנה של הקריסה לא ניתן להגיע אליו ובשלב זה נעשות הכנות עם כלים מיוחדים על מנת לחלצו".

חקירה ראשונית של אגף התנועה ושחזור הנסיעה, העלתה כי נהג המשאית יצא מחולון ועלה על כביש 4. הוא הספיק לחצות ארבעה גשרי הולכי רגל לאורך כביש 4, שכולם מתנשאים לאותו גובה. באזור גבעת שמואל עצר הנהג את המשאית וזרוע המנוף הורמה לגובה של 5.05 מטרים, ובהמשך הנסיעה פגעה בגשר שקרס, הניפה אותו באוויר ואספה אותו קדימה. מצלמות הכבישים של "נתיבי ישראל" תיעדו את המשאית זמן קצר לפני התאונה, שם נראית זרוע המנוף פתוחה. לא ברור אם היא הורמהבשל תקלה טכנית במנוף או בשל טעות אנוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully