וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד בפגע וברח בנתניה הוארך; המשטרה שחזרה את התאונה

שלומי גבאי

21.8.2017 / 1:40

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של החשוד, עורך דין בן 50 המתגורר בקיסריה. בחקירתו סיפר כי חש במהלך הנסיעה בפגיעה במכוניתו, אך משעצר ולא הבחין באירוע חריג - המשיך בנסיעתו

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של הנהג החשוד בתאונת הפגע וברח שהתרחשה ביום שישי בערב, שבה נהרגה נג'ר רוסטמיאן בת ה-87 מנתניה. החשוד הוא גבר כבן 50 המתגורר בקיסריה, עורך דין במקצועו העוסק בתחום האזרחי. במהלך חקירתו סיפר החשוד לחוקרים כי חש בפגיעה ברכבו מסוג לנד-קרוזר, בזמן שנסע בנתיב השמאלי.

הנהג חשוד בגרימת מוות ברשלנות ובהפקרה לאחר פציעה. לדבריו לא היה ער לפרסומים בכלי התקשורת ולכן לא ידע כי המשטרה מחפשת אחריו עד שהשוטרים הגיעו לביתו.

עוד בוואלה! NEWS:
חרף תכנית משרד החינוך: חצי מהתלמידים לא ייהנו מהשאלת ספרים
חיילת שהוטרדה מינית הוכרה כנכת צה"ל: "מצטערת שהתגייסתי"
אבו מאזן לפני הגעת קושנר: הממשל האמריקני מתנהל בתוהו ובוהו

החשוד בדריסת הקשישה בתאונת הפגע וברח בכביש החוף סמוך לנתניה בהארכת מעצרו 20 באוגוסט 2017. אבי כהן, מערכת וואלה!
החשוד במהלך הדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בפתח תקווה, אתמול/מערכת וואלה!, אבי כהן

במהלך חקירתו ציין החשוד כי כשהרגיש בפגיעה במכונית, עצר מיד בשולי הדרך, במרחק של כ-150 מטרים. לטענתו הוא הסתובב סביב רכבו, אך לא הבחין בדבר מלבד מראה שבורה, ולאחר מספר דקות עזב את המקום יחד עם נהג אחר שעצר גם הוא. במשטרה טענו כי בידיהם תיעוד של התאונה, שהתרחשה בסמוך לגשר השלום על כביש החוף. נציג המשטרה טען בדיון כי על מכוניתו של החשוד קיימת פגיעה נוספת בכנף הרכב.

בעקבות התאונה, המשטרה סגרה הלילה לתנועה את כביש החוף (2) לכיוון דרום, בקטע שבין מחלף נתניה למחלף ספיר למשך שעה, כדי להשלים את חקירתה ולבצע שחזור בשטח.

עוד באותו נושא

נג'ר ברחה מאיראן, גידלה משפחה בישראל – ונהרגה ב"פגע וברח" בגיל 87

לכתבה המלאה
חשד לתאונת פגע וברח סמוך לנתניה, 18 באוגוסט 2017. מד"א
זירת התאונה סמוך לגשר השלום, בשישי/מד"א

עורכי הדין ג'קי סגרון ומיקי סיבוני המייצגים את החשוד מסרו:
"מרשנו מסר גרסתו לחשדות נגדו, שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, גרסתו נותרה איתנה מרגע אמירתה וצר לנו שמשטרת ישראל, במקום להציג לבית המשפט את האירוע שתועד במצלמות המוצבות במקום, בחרה להציג לבית המשפט חלקי עדויות ואמירות של עדים שהם למעשה ספקולציות ותו לא, מרשנו חף מכל פשע".

ביום שישי בשעות הלילה הוזעק צוות מד"א לאזור גשר השלום שבכביש החוף, בעקבות הדיווח על גופת אישה מוטלת על הכביש. היא סבלה מפגיעה מערכתית קשה, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.

"כשהגענו למקום אנשים סיפרו לנו שהם הבחינו בגופת אישה המוטלת על הכביש לאחר שנפגעה מכלי רכב שחלפו במקום", סיפר גלעד כהן, חובש מד"א שהוזעק למקום התאונה. היא הייתה ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום".

(עדכון ראשון: 22:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully