וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים באירוע דקירה בפינלנד; המשטרה: ככל הנראה פיגוע טרור

באירוע שהתרחש בעיר טורקו שבדרום-מערב המדינה נפצעו בנוסף שישה בני אדם. מהמשטרה נמסר כי הדוקר, בן 18 ממרוקו, נעצר זמן קצר לאחר המעשה, וכי חמישה חשודים נוספים נעצרו בפשיטות שנערכו בעיר. האבטחה בנמלי התעופה וברכבות תוגברה

תיעוד מזירת הדקירה

שני בני אדם נהרגו ושישה אחרים נפצעו אתמול (שישי) באירוע דקירה בעיר טורקו שבפינלנד – כך נמסר מהמשטרה המקומית. מהמשטרה נמסר כי הדוקר נורה ברגלו ונעצר, ולאחר מכן פורסם כי מדובר בצעיר בן 18 ממוצא מרוקאי. עוד נמסר כי האירוע נחקר כפיגוע טרור, וכי חמישה חשודים נעצרו בפשיטה על בית בעיר שבדרום מערב המדינה.

המשטרה ממשיכה לערוך חיפושים אחר חשודים נוספים. עקב התקרית תוגברה האבטחה בנמלי התעופה ובתחנות הרכבת במדינה, והמשטרה ביקשה מהציבור להתרחק ממרכז העיר.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע האינתיפאדה בזירת הפיגוע בברצלונה: "הטרור רודף אחרי כל העולם"
טרור בקטלוניה: "החשוד בדריסה בברצלונה - בן 17 שהתחזה לאחיו"
לונדון-ברלין-ברצלונה: מסע הצלחות דאעש עובר במוקדי התיירות

אירוע דקירה בעיר טורקו שבפינלנד, אוגוסט 2017. טוויטר, צילום מסך
זירת הדקירה בעיר טורקו, היום/צילום מסך, טוויטר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדוקר נורה ונעצר. טורקו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע הגיע על רקע יומיים מתוחים ביבשת אירופה, שתחילתם בפיגוע דריסה קטלני בשדרות הרמבלס שבלב ברצלונה שבספרד. בפיגוע נהרגו 13 בני אדם ונפצעו למעלה ממאה. בפיגוע דריסה נוסף בעיירה קמברילס שבמדינה נהרגה הלילה אישה נוספת ונפצעו שישה. ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות לפיגוע הדריסה בברצלונה, ולדברי המשטרה המקומית יש קשר בין שני הפיגועים.

אתמול בשעות אחר הצהריים המשטרה בברצלונה פתחה את מרכז העיר לתנועת כלי רכב, לרבות בשדרות הרמבלס, שנסגרו ביממה שחלפה מאז הפיגוע. כמו כן, המשטרה בחבל קטלוניה הודיעה כי היא סבורה שעדיין לא תפסה את נהג כלי הרכב הדורס בברצלונה, וכי מי שנחשב לחשוד המרכזי ככל הנראה נורה יחד עם ארבעה מחבלים נוספים בעקבות הפיגוע בקמברילס.

(עדכון ראשון: 17:15)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully