וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציל טבע למוות בתל אביב לאחר שנפל מחסקה במהלך אימון ימי

17.8.2017 / 14:33

המציל, בן 39, נפל מהחסקה מול חוף הכלבים ונחבל בראשו, מותו נקבע במקום לאחר נסיונות החייאה. המשטרה בודקת אם נהרג מהחבטה או שלקה בלבו. ארבעה חופים נוספים בעיר נותרו סגורים בעקבות עיצומי מצילים

טביעה בחוף הכלבים בתל אביב: מציל מחבט בראשו במהלך אימון ימי ומת 17 באוגוסט 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
מאמצי ההחייאה בחוף הכלבים/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

מציל טבע למוות בצהריים (חמישי) בתל אביב לאחר שנפל מחסקה במהלך אימון ימי בחוף הכלבים בעיר. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות משטרה והצלה שהגיעו למקום הבחינו במציל, בן 39, כשהוא סובל מחבלת ראש, ומותו נקבע במקום. המשטרה בודקת אם הוא נהרג לאחר שראשו נחבט בסלע, או שלקה בהתקף לב בעת שהיה על החסקה.

חובש בכיר במד"א, רונן סאנאנס, שהגיע למקום סיפר: "על קו המים בסמוך לסוכה ראינו את המצילים מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

במהלך היום חלו שיבושים בפתיחת תחנות ההצלה בארבעה חופים בתל אביב - אביב, בוגרשוב, גורדון ומציצים. "עקב פעולה חד צדדית של מספר מצילים שנטשו את תחנות ההצלה ללא אישור ההנהלה וללא הסכמת ארגון העובדים, צפויים שיבושים בפתיחת התחנות. יש להישמע להוראות המצילים והפקחים בחוף", נמסר אמש מעיריית תל אביב-יפו. יתר תשעת החופים בעיר פתוחים כרגיל לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully