וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה בבקבוק, חנק במגבת והצית: בן 38 מואשם ברצח אדם שהכיר ברשת

17.8.2017 / 11:38

ויאצ'סלב רייכלין, תושב חיפה, הכיר את פיליפ בקר מתל אביב באתר הכרויות וניהל עמו קשר מיני. לפי כתב האישום, הוא ניסה לסחוט את בקר, וכשזה סירב - הוא שדד את ביתו ורצח אותו באכזריות כשהוא נמלט מהדירה הבוערת

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ויאצ'סלב רייכלין, בן 38 מחיפה, בגין רצח פיליפ בקר בחודש שעבר. כתב האישום כולל גם עבירות של הצתה, סחיטה באיומים וסחיטה בכוח. פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד תמר אניס, בין השניים נוצר קשר באתר הכרויות, שלאחריו שוחח רייכלין עם בקר בטלפון וקבע להיפגש עמו בדירתו בתל אביב ב-14 בחודש שעבר כדי לקיים יחסי מין. באותו ערב הם נפגשו, כשבקר הציג את עצמו כרופא בפני הנאשם ברצח, כמי שעובד בבית חולים אסותא בתל אביב. השניים, לפי כתב האישום, קיימו יחסי מין ונשארו יחד על לשעות הבוקר.

במהלך הימים שלאחר מכן, החליט רייכלין לסחוט כספים מבקר. בפעם השנייה שבה הם נפגשו, שמונה ימים לאחר מכן, דרש הנאשם ברצח מבקר כספים וחפצים יקרים בתמורה ליחסים שקיימו. אחרי שהאחרון סירב לכך, התפתח בין השניים ויכוח ער, שבמהלכו איים הנאשם כי יחשוף במקום עבודתו של בקר את נטיותיו המיניות אם זה לא יעביר לו את הכסף שדרש.

שריפה ברחוב בלקינד בתל אביב, 30 ביולי 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
הנרצח ניסה לפתוח את החלון. עשן מיתמר מהדירה הבוערת, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

לפי כתב האישום, בקר סירב לדרישותיו של רייכלין וביקש ממנו לצאת מהדירה. רייכלין דחה את בקשותיו, ובמקום זאת החליט לשדוד אותו באלימות – הוא לקח מהסלון בקבוק יין, הסתיר אותו מאחורי גבו ונכנס אחרי הנרצח לחדר השינה בדירה. כשבקר התכופף, הכה אותו הנאשם בראשו עם הבקבוק וגרם לו לדימום רב. בהמשך, הוא דחף אותו לכיוון המטבח, שם הוא נחבל בראשו מהשיש ואיבד את הכרתו.

בזמן שבקר מחוסר הכרה, הנאשם ברצח החל לחפש בדירה כסף וחפצים יקרי ערך. כששמע רעש מכיוון המטבח, הוא ראה את המנוח עומד על ברכיו בניסיון להתרומם ולהגיע לחלון המטבח והחליט להרוג אותו. הוא לקח בקבוק יין נוסף והכה אותו בראשו שוב, עד שהוא איבד את הכרתו שוב. כשראה שהוא עדיין לא הצליח להרגו, הוא נטל מגבת ממקלחת הדירה, השחיל אותה תחת ראשו של המנוח, ליפף אותה סביב צווארו, לחץ בחוזקה על גרונו וחנק אותו עד שנחנק למות

במהלך אותו זמן, הנאשם גנב כסף, מספרי כרטיסי אשראי וחפצים אחרים, כמו מסמכים שונים שהיו שייכים לנרצח. לאחר מכן, הצית הנאשם את הדירה ונמלט ממנה.

שריפה ברחוב בלקינד בתל אביב, 30 ביולי 2017. אבי כהן
זירת הרצח/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully