וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף ויריות בכביש החוף וטירוף בנתב"ג: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

מרדף משטרתי בכביש החוף, רגע לפני פתיחת שנה"ל בעשרות בתי"ס אין מנהלים, למה רוצה שר התקשורת לסגור את ערוץ אל-ג'זירה? סערת טראמפ נמשכת, שיא נוסעים בנתב"ג, מחיקת חובות לתיאטרון הבימה ופרוייקט מיוחד על התורים שהורסים את החיים.

צילום: מאצ'י הוף, יותם רונן, מאיר ועקנין, רויטרס, בני בן סימון עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


מרדף משטרתי אחרי שני גנבי רכב בכביש החוף נגמר בעשרה פצועים וירי מהאויר. אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS עם הפרטים.

האחד בספטמבר מתקרב בצעדי ענק וההכנות לשנת הלימודים תשע"ח בעיצומן, אלא שיש עשרות בתי ספר שעדין אין להם מנהלים. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS לענייני חינוך מדווח ממשרד החינוך בירושלים.

שר התקשורת איוב קרא רוצה לסגור את נציגות אל ג'זירה בישראל. הכתב של רשת הטלוויזיה הקטארית עומד לאבד את תעודת העיתונאי הממשלתית שמאפשרת לו חופש תנועה ועבודה.
השר קרא התראיין בנושא הזה לאולפן וואלה ובעניין כניסתם של הליכודניקים החדשים למפלגה.

1.2 מיליון שקל יושקעו בשיפוץ המטבח במעון ראש הממשלה. טל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS

סערת הגזענות באמריקה נמשכת. גינויים מקיר לקיר לסיבוב הפרסה של הנשיא טראמפ שחזר בו מהגינוי לאירועי ווירג'יניה. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון עם הדיווח.

מחיקת חובות של 10 מיליון שקלים ומענק מדינה בסך 12 מיליון ש"ח עומדים במוקד דו"ח ועדת עמדי על תיאטרון הבימה. שגיא בן נון מוואלה תרבות עם הפרטים.

בנתב"ג אמור להישבר היום עוד שיא של נוסעים שמנצלים את ימי החופש הגדול האחרונים. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS עם המספרים.


פרויקט מיוחד באתר על התורים שהורסים לנו את החיים. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על התורים המפורסמים בסדרות וסרטי הקולנוע. מהרומן של עם אנני ועד
התור למסעדה הסינית בסיינפלד.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully