וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג הסעות הגיש עזרה לפצועים בתאונה – ונדקר בידי בני משפחתם

16.8.2017 / 13:45

בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS ניתן לראות את בני המשפחה, בני 18 ו-27, מתנפלים על הנהג בדקירות. לפי כתב האישום נגד השניים, הם לא חדלו גם לאחר שהסביר להם שנקלע לתאונה עם משפחתם שהייתה ברכב וניסה להגיש להם עזרה

צילום: שי מכלוף ומצלמות אבטחה, עריכה: יוסי אלטר

שני צעירים תושבי אילת נאשמים כי בחודש שעבר דקרו נהג הסעות – מאחר שהתנגש בטעות במכונית שבה שהו בני משפחתם. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS ניתן לראות את הרגעים שבהם חלה ההסלמה בעימות בין השניים, נתנאל זיקרי בן 18, ובן אפללו, בן 27, לבין הנהג, כשהם מושכים אותו בכוח, מכים אותו נמרצות ודוקרים אותו. הנהג פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

לפי כתב האישום, נהג המיניבוס פגע ברכב שבו שהו בני משפחתם ליד קיבוץ משמר הנגב. הוא עצר את מכוניתו ושאל לשלומם של יושבי המכונית שנקלעה עמו לתאונה. השניים שהו בקרבת מקום והוזעקו על ידי בני משפחתם כשהם מצוידים בסכינים. לפי כתב האישום, הם לא חדלו ממעשיהם גם כשניסה להסביר להם שמדובר בתאונת דרכים וכי הגיש עזרה לפצועים. גם כשניסה להימלט, הם רדפו אחריו לתוך הקיבוץ והמשיכו לדקור ולתקוף אותו שם.

תיעוד: צעירים מכים ודוקרים נהג הסעות לאחר תאונת דרכים שאירעה סמוך לקיבוץ משמר הנגב. מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד מצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS

לטענת עו"ד עידו פורת, המייצג את נתנאל זקרי, הסרטון לא ברור דיו. "מהסרטון עולה בבירור שלא ניתן לזהות מי הם אותם אנשים שתוקפים את המתלונן. הסרטון מטושטש ולא ברור, ולכן צר לי שהפרקליטות החליטה להגיש את כתב האישום נגד מרשי תוך שהיא מסתמכת על שוטר אחד ויחיד שהחליט שהוא מזהה את מרשי כמי שמופיע בסרטון", אמר בדיון שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בעניין הארכת מעצרם עד תום ההליכים. "שיקול הדעת בהגשת כתב האישום מטריד במיוחד נוכח העובדה שחוות דעת של מומחה לזיהוי שהתבקשה על ידי הפרקליטות קובעת במפורש שלא ניתן לזהות את מרשי כמי שמופיע בסרטון".

עורכי הדין אסתר בר ציון וויקטור אוזן, המייצגים את בן אפללו, מסרו: "צר לנו שבכלל הוגש כתב אישום נגד הלקוח שלנו. הוכח פוזיטיבית, כי בן לא היה ולא יכול היה להיות באירוע האלים. בן נחקר ומסר גרסה מלאה שאושרה בממצאים עובדתיים ובראיות נוספות. למזלו הרב של בן האירוע האלים אף מתועד במצלמות אבטחה וברי, כי בן לא לוקח חלק באירוע האלים. משטרת ישראל פעלה כשורה מששלחה את הסרטון למעבדה לזיהוי, אך כשלה עת לא אימצה את ממצאי המומחה המשטרתי, לפיו לא ניתן לזהות את בן כמי שלקח חלק באירוע המצולם. אנחנו מקווים שכתב האישום אשר הוגש יימחק, וכרגע המאמץ העיקרי לשחרר מיד את בן ממעצר שווא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תיעוד דקירת נהג ההסעות בדרום 16 באוגוסט 2017. צילום מסך מתוך מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד מצלמות האבטחה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך מתוך מצלמות אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully