וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בארגון הפשע של אברג'יל נעצר בחשד לנהיגה פרועה באופנוע

10.8.2017 / 16:30

בן 28 מבת ים החבר בארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל נעצר עם חברו בחשד שנסע במהירות מופרזת על אופנוע ללא רישיון נהיגה תואם. חברו, בן 27 מראשון לציון, מזוהה אף הוא עם הארגון

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
בכיר בארגון של אברג'יל נעצר/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה אמש (רביעי) על גשר ראשון לציון בכיר בארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל, בן 28 המתגורר בעיר, בחשד שנסע במהירות מופרזת על אופנוע ללא רישיון נהיגה תואם, באופן שסיכן את משתמשי הדרך. באירוע נעצר צעיר נוסף, בן 27 מראשון לציון, המזוהה אף הוא עם ארגונו של אברג'יל.

השניים נעצרו לאחר ששני לוחמי יס"מ ממרחב איילון - שרכבו אף הם על אופנוע - הבחינו כי הם נוסעים באופן מסוכן. הלוחמים העירו לשניים על נהיגתם, אולם הנהג הגביר את מהירותו וחצה צומת ברמזור אדום. לאחר מכן המשיך לנסוע במהירות גבוהה מהמותר בתוך שטח עירוני, תוך סיכון הנהגים האחרים ועוברי אורח.

עוד בוואלה! NEWS:
בריחה מהכלא, קוקאין בלב ים - ואבי רוחן: מסעו של עד המדינה בתיק 512
משפט 512: עדות עד המדינה נגד אברג'יל נדחתה בשל מגעים להסדר טיעון
עד המדינה בפרשה 512: "אברג'יל אמר מי הבא שצריך לרצוח"

לאחר מעקב קצר, נמלט רוכב האופנוע ונתפס לאחר מרדף רגלי קצר. הנוסע השני המשיך בנסיעה הפרועה, ונעצר כעבור זמן קצר על ידי לוחם היס"מ הנוסף שהיה על האופנוע. היום הובאו שני החשודים לבית משפט השלום בתל אביב, שאישר את הארכת מעצרם עד ליום ראשון.

שמו של ראש הארגון יצחק אברג'יל עלה לאחרונה לכותרות במסגרת חקירת פרשה 512, כשעד המדינה המכונה "טולי", בכיר לשעבר בארגונו שחצה את הקווים, הגיע בחודש שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב והעיד לראשונה במסגרת הפרשה.

עד מדינה מעיד בפרשה 512 מחוזי תל אביב 7 באפריל 2017. מגד גוזני
אברג'יל בבית המשפט לפני כשלוש חודשים/מגד גוזני

במהלך עדותו שהובילה לקריסת ארגוני הפשיעה בישראל סיפר על מערכת היחסים שלו עם אברג'יל. "היו לנו עשרות פגישות שבהן דיברנו על מי צריך לרצוח, יצחק היה אומר מי הבא שצריך לרצוח" סיפר.

העצד ציין בין היתר, כי אברג'יל אמר לו בעת שהיו בחופשה משותפת בים המלח כי הוא זה ששלח אנשים לרצוח את יורם צבאח, מי שהיה אז יד ימינו של של אברג'יל. הוא הבהיר כי "נחשבתי ברחוב איש של יצחק", והוסיף: "כל מי שבא לקבוצה נלחם בשביל יצחק. הכול על סמך מה שיצחק אמר, כל הסכסוכים הם של יצחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully