וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נתפס משתמש במסוק המשטרתי כדי לצלם זוגות עושים סקס

10.8.2017 / 9:07

השוטר ממשטרת דרום יורקשייר נידון לשנת מאסר לאחר שנתפס משתמש במסוק המשטרתי כדי לצלם אנשים עירומים ומקיימים יחסי מין בביתם

אתר רשמי

בסרטון – אתר שמפרסם סרטוני סקס שצולמו ברחפן

בסרטון – אתר שמפרסם סרטוני סקס שצולמו ברחפן

אדריאן פוגמור בן ה-51, שוטר לשעבר במשטרת דרום יורקשייר, נידון השבוע לשנת מאסר, לאחר שנמצא אשם בארבעה סעיפים של התנהגות בלתי הולמת אדם במשרה ציבורית.על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, בארבע מקרים שונים בין השנים 2007 ל-2012 פוגמור השתמש במסוק של המחלקה כדי לצלם אנשים מקיימים יחסי מין ומשתזפים בעירום.

באחד המקרים הוא צילם זוג מקיים יחסי מין במרפסת שלהם. במקרים אחרים הוא צילם אישה משתזפת עירומה בגינה, שני נטוריסטים יושבים מחוץ לקרוון שלהם וזוג שוכב בעירום על כסאות נוח מחוץ לביתם. נראה שהזוג שצולם באקט אינטימי ע"י פוגמור הכיר אותו ובנקודה מסוימת נראית האישה מנופפת לו, אולם השניים טענו שהם לא ידעו שהם מצולמים. אישה אחרת שצולמה מתקשה מאז לפנות למשטרה מהחשש שהשוטרים נחשפו לסרטון שלה. היא אמרה: "אם את לא יכולה לסמוך על המשטרה, על מי את כן יכולה לסמוך?". לדבריה, לתקרית הייתה השפעה גדולה על חייה ומאז היא סובלת מפרנויות.

השוטר אדריאן פוגמור צילם זוג מקיים יחסי מין. AP
אדריאן פוגמור מואשם בשימוש במסוק המשטרתי לצילום אנשים עירומים בביתם/AP

עוד בנושא:

ה-BBC מדווחים כי השופט פיטר קלסון, ששפט את פוגמור בבית המשפט בשפילד, אנגליה, אמר לו: "ריגלת וצילמת את האנשים העירומים הללו מגובה של 300 מטרים. אתה כנראה מחשיב את עצמך מעל החוק. אף אחד לא מעל החוק". השופט קרא לו "שוטר סורר" שפעולותיו "פוגעניות ופולשניות". קלסון המשיך: "השתמשת במסוק של 2 מיליון ליש"ט שעולה בערך אלף דולר לשעה כדי לספק את הסקרנות המינית שלך, כשהוא אמור לשמש לחשיפת פשעים. במקום להרתיע ולחשוף פשעים, ביצעת אחד כזה. הדחפים המיניים שלך היו כל כך חזקים שהיית מוכן לקחת סיכון משמעותי שעמיתיך ימצאו אותך במסוק באותה העת. פגעת קשות באמון הציבור".

למרות זאת, במתן גזר הדין השופט לקח בחשבון את 22 שנות שירותו של פוגמור למדינה, שכללו גם כמה מעשים ראויים לשבח, כולל הצלת חייו של ילד בן 11. השופט ציין כי זה לא היה פשוט לגזור את דינו של שוטר עם קריירה משטרתית ארוכה ומוצלחת, אולם מדובר בפגיעה גסה באמון הציבור ולכן לא היה יכול לאפשר לו לצאת מזה ללא עונש. ג'ון ריידר מצוות ההגנה אמר לשופט שפוגמור מבין שאין מקום להתנהגות בלתי הולמת ביחידה האווירית, אולם זו רוח הדברים במשרדים, והוסיף שפוגמור הודה במעשיו, הביע דאגה להשפעת מעשיו ומתבייש בהם. "הוא מעריך את חומרת התנהגותו", אמר עורך דינו, "התנהגותו נובעת מחוסר אחריות וטיפשות, אבל לא מונעת מרוע. זו אשמתו והוא מקבל את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטר צילם זוג מקיים יחסי מין בפטיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופט התייחס גם לקשר הידידותי של פוגמור עם הזוג שצילם. לשופט נודע גם שפוגמור והאישה שנופפה לו לשלום קיימו יחסי מין בעבר. בני הזוג ציינו כי החליטו להשאיר מאחוריהם את התקרית שאירעה ביולי 2008. ארבע שוטרים אחרים זוכו בתיק לאחר שהעידו שלא היה להם מושג ממעשיו של פוגמור, אולם דובר המשטרה ציין כי ינקטו נגדם הליכים משמעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully