וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת יום ההולדת של נחמה הסתיימה במוות: "טראומה גדולה"

9.8.2017 / 13:06

העובדים במסעדת "אל גאוצ'ו" שברמת גן עדיין המומים בעקבות מותה של נחמה הולצמן, אם לשלוש בנות, שנחנקה למוות במהלך הארוחה החגיגית לרגל יום הולדתה. "היא פתאום התמוטטה ואיבדה את הכרתה, זו טרגדיה גדולה", אמר מנהל הסניף

צילום: צלמי וואלה!NEWS, יח"צ וסרטוני גולשים, עריכה: אריאל תמרין

צוות מסעדת הבשרים "אל גאוצ'ו" שברמת גן, מנסה היום (רביעי) לשוב לשגרה לאחר שאתמול נחנקה למוות נחמה הולצמן, אם לשלוש בנות מירושלים, במהלך ארוחת יום ההולדת החגיגית שערכה במסעדה. ביום שאחרי האירוע טרגי, צוות הסניף משחזר את הרגעים הקשים שבהם הארוחה השמחה הפכה לאירוע מצער. "ראינו לקוחה שפשוט באמצע הסעודה התמוטטה בכיסא שעליו ישבה", סיפר לוואלה! NEWS אלעזר שלומי, מנהל המסעדה. "ראינו שפתאום היא נחנקת ומיד מאבדת את הכרתה".

בשלב זה, סימה טנגי, חובשת מד"א ששהתה אף היא במסעדה יחד עם בעלה, הבחינה במתרחש. "מזל שהיא היתה שם וניסתה לסייע לה", הוסיף שלומי. החובשת טנגי ניגשה מיד אל הולצמן בת ה-40, וניסתה לסייע לה. "הנחתי את בעלי לגשת במהירות לרכב ולהביא לי את תיק הציוד הרפואי שהיה ברשותי" סיפרה. "ביצעתי פעולות ראשוניות מהירות כדי לנסות ולחלץ את המזון שהיה בגרונה".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לפיגוע בצרפת: שישה חיילים נפצעו מדריסה בפרבר של פריז
בליווי עשרות תומכים: אזריה נכנס לכלא הצבאי לתחילת ריצוי עונשו
קוריאה הצפונית עונה לטראמפ: "שוקלים לתקוף את האי גואם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסניף מתקשים לחזור לשגרה לאחר הטרגדיה. מסעדת "אל-גאוצ'ו" ברמת גן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טנגי הוסיפה כי יחד עם המלצרית המשיכה לבצע פעולות החייאה באישה כדי לנסות לייצב את מצבה. מנהל הסניף סיפר כי רק כשהגיעו הפרמדיקים בניידת הטיפול הנמרץ של מד"א – הם הצליחו לחלץ מגרונה את חתיכת הבשר שממנה נחנקה.

הפרמדיקים פינו את האישה במהירות לבית החולים שיבא שבתל השומר תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. שלומי נסע אף הוא לבית החולים ושהה לצד בני המשפחה המודאגים. במהלך הלילה המשיכו הרופאים להילחם על חייה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. "זו הייתה טראומה גדולה למשפחה ולעובדי המסעדה", אמר שלומי. "אנחנו כואבים עם המשפחה ומשתתפים בצערם".

עוד באותו נושא

אישה בת 40 נחנקה למוות במהלך ארוחה במסעדת בשרים ברמת גן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמת גן, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלה של הולצמן חיים סיפר כי הייתה "אישה טובה שסבלה רבות לאורך חייה". לדבריו, "הייסורים שלה הגיעו אתמול בלילה אל סופם". עוד אמר כי "אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שיעזור לנו להתרומם ולקום מהאבל. מותה של נחמה הותיר אותנו בני המשפחה מרוסקים וכאובים, אבל מאמינים שכל מה שקרה, האל בחר לעשות". הולצמן סיפר כי אמש הגיע עם אשתו למסעדה לחגוג לה יום הולדת. "החלטנו לצאת אל המסעדה לחגוג לנחמה ולהתאוורר מעט. נהיה חזקים ומלאי אמונה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully