וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בהתרסקות המסוק מובא למנוחות: "היה גדול מהחיים"

8.8.2017 / 19:25

רב-סרן (במיל') דודי זהר, טייס המסוק שנהרג בתאונה בבסיס רמון בנגב, נטמן בבית העלמין הצבאי בחיפה. משפחתו תרמה את קרניות עיניו: "לא תמצאו אדם טוב ממנו". הפצוע בתאונה מאושפז בבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם

צילום: שי מכלוף, עריכה: ורד לידני

רב-סרן במיל' דודי זהר, טייס מסוק האפאצ'י שנהרג אתמול (שני) בהתרסקות בבסיס רמון בנגב, מובא הערב למנוחות בבית העלמין הצבאי בחיפה, בנוכחות למעלה מ-1,000 בני משפחה, חברים ומלווים. משפחתו של זהר, בן 43 במותו ואב לארבעה, תרמה לאחר מותו את קרניות עיניו, בהתאם לבקשתו.

ההתרסקות, שהתרחשה סמוך לשעה 21:00, אירעה בחזרה מגיחת אימון של מסוק מטייסת "מגע הקסם". צוות המסוק, שכלל את זהר וקצין נוסף שנפצע קשה בתאונה, דיווח על תקלה טכנית, וכעבור דקות התרסק בין שני המסלולים בתוך המחנה בעת שניסה לנחות, וכשהיה בגובה מגדל הפיקוח.

הקצין שנפצע בהתרסקות מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא מורדם ומונשם. הוא אחיינו של תומר גוטרמן, סגן מפקד אותה הטייסת, שנהרג בתאונת מטוס לפני 14 שנה. זהר הכיר את גוטרמן, וקרא לבנו על שמו.

הלוויתו של דודי זהר בבית העלמין הצבאי בחיפה 8 באוגוסט 2017. ערן גילוורג, מערכת וואלה!
הלוויתו של דודי זהר, הערב/מערכת וואלה!, ערן גילוורג
קצין צה"ל שנהרג בהתרסקות דודי (דוד) זהר. דובר צה"ל
הותיר אחריו ארבעה ילדים. דודי זהר/דובר צה"ל

שאול זהר, אחיו של דוד, אמר הבוקר כי הוא "היה גדול מהחיים": "לא תמצאו אדם טוב ממנו. הטוב שבאדם. גידל משפחה נהדרת עם ארבעה ילדים מופלאים. הוא היה אבא נפלא, אח נפלא ובן נהדר. האדם הנפלא ביותר שיצא לי להכיר.

"דודי אהב את האנשים בטייסת. אהב את המקצוע ולכן המשיך בשירות המילואים. הוא נתן את הלב ועשה את זה על הצד הטוב ביותר. רק אתמול ניסינו לתכנן חופשה משותפת, שתתחלף באבל. שמענו על אירועי הלילה מדפיקה חזקה בדלת. עדיין קשה לנו להאמין, קשה לתפוס".

הלוויתו של דודי זהר בבית העלמין הצבאי בחיפה 8 באוגוסט 2017. ערן גילוורג, מערכת וואלה!
ארונו של דודי זהר מובא לבית העלמין/מערכת וואלה!, ערן גילוורג
בית החולים סורוקה בבאר שבע. שי מכלוף
המסוק שפינה את הפצוע בתאונה בבית החולים סורוקה, אתמול/שי מכלוף

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח אחר הצהריים תנחומים למשפחתו של ההרוג ואיחולי החלמה לפצוע, ואמר: "אנחנו יודעים מה גדול הכאב, שולחים איחולי החלמה לנווט שנאבק על חייו. נגיד לטייסים שלנו שהם מפגינים אמיתיים על עם ישראל. כולנו מחבקים ומאמצים אותם ללבנו".

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום כי יפעל לטיפול נחרץ בכלים חוקיים נגד מי שמפיצים "שמועות זדוניות בעת ובעקבות אירועים ביטחוניים", בעקבות גל השמועות השקריות אתמול אודות מותו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט בתאונה. ליברמן כינה את התופעה "מופקרת, מסוכנת וחסרת אנושיות".

שאול אחיו הצעיר של דודי זהר ההרוג מהתאונה במסוק אפאצ'י בדרום. שלומי גבאי
אחיו של דודי זהר, שאול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully