וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרו למקורביו: "אני לא שולה זקן, לא מחפש להפיל את נתניהו"

בערוץ 2 פורסמו דברים שאמר ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, שחתם על הסכם עד במדינה בפרשות שבהן הוא חשוד, כי "מאשימים אותי בעבירה שלא קשורה אליו". לדבריו, "בנסיבות אחרות הייתי יוצא למאבק"

צילום: שי מכלוף, רוני כנפו, ניב אהרונסון, אבי כהן, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

"אני לא שולה זקן, אני לא מחפש להפיל את נתניהו" - כך אמר למקורביו ארו הרי, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה, שחתם על הסכם עד מדינה בפרשות 1000 ו-2000, שבהם חשוד נתניהו בשוחד ושעליהן הוא אמור למסור מידע תמורת עונש של עבודות שירות וקנס בלבד. דבריו של הרו למקורביו פורסמו הערב (ראשון) בחדשות 2.

לדבריו, "מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה אליו ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה או לא. ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו. זה לא נכון. תיק 2000 זה לא פרשיה שאני פתחתי. זה משהו שבעל כורחי נפל עליי כשהייתי שם. היכולת שלי לדבר או לדבר עם המשטרה זה לא רלוונטי".

ארי הרו ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו , 23 במרץ 2009. AP
נתניהו והרו/AP

ראש הסגל לשעבר אמר עוד כי "לא חשבתי בזמן אמת שאלה עבירות פליליות וגם עכשיו אני לא מתיימר לקבוע זאת. לכן הטענה שזה 'לפתוח על נתניהו' איננה נכונה. זה לא עולם המושגים שלי בכלל. בנסיבות אחרות הייתי יוצא למאבק, אבל במצב הנוכחי ולאור המשאבים שהושקעו אין בזה טעם. אם הראיות נגדי היו כל כך חזקות הייתי הולך לחמש שנים בכלא ולא היו מסכימים בפרקליטות לרדת כל כך".

הרו, יליד ארצות הברית שכיהן פעמיים בתור ראש לשכתו של נתניהו, אמר כי "עשה זאת מתוך ציונות, כי קראו לי. זו הסיבה שעליתי לארץ ושאני מגדל פה את ילדיי. אני גאה בתקופה ששירתתי בה את הציבור תחת נתניהו ואין לי על מה להתבייש בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully