וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע מהפיגוע ביבנה שב להכרה מלאה: "אני עייף"

6.8.2017 / 16:04

בני משפחתו של ניב נחמיה, שנדקר ונפצע קשה, מחלים מפציעותיו בבית החולים קפלן. "חל שיפור במצבו של ניב והוא מנסה לתקשר איתנו אך עדיין מתקשה בכך", אמרה משפחתו

צילום: דוברות בית החולים קפלן, עריכה: יוסי אלטר

ניב נחמיה, שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה ביבנה בשבוע שעבר, שב היום (ראשון) להכרה מלאה. בני משפחתו מסרו כי נחמיה, בן 42, עדיין מונשם וכי הוא מתקשה לתקשר עמה, אך הוסיפו כי הוא "מקבל טיפול רפואי מצוין ומלווה באינטנסיביות על ידי הצוות הרפואי של בית החולים".

ממשפחתו של ניב נחמיה שנפצע באורח קשה בפיגוע ביבנה ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים קפלן ברחובות, נמסר לוואלה! NEWS: "חל שיפור במצבו של ניב והוא מנסה לתקשר איתנו אך עדיין מתקשה בכך".


לקריאה נוספת על הפיגוע ביבנה
פצוע הפיגוע ביבנה עדיין בסכנת חיים; משפחתו: "התפללו להחלמתו"
פיגוע הדקירה ביבנה: מצבו של הפצוע התייצב, אך עדיין קשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחמיה ובני משפחתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי אחד מבני המשפחה, "הוא החל להזיז את אצבעותיו ואפילו כתב באיטיות 'אני עייף'. נציגי המשפחה מוסיפים שההתקדמות שלו איטית אך מעודדת. "המשפחה מודה לצוות הרפואי בבית החולים על הטיפול המוסר. כמו כן, בני המשפחה לכל עם ישראל על התמיכה, הכח והתקווה שנותנים למשפחה ברגעים המורכבים, אנו ממשיכים להתפלל להמשך החלמתו המהירה".

ד"ר גליה קרפ, רופאה בכירה ביחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי קפלן, אמרה כי "ניב עבר בסוף השבוע שעבר סדרה של ניתוחים ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ. במהלך סוף השבוע השתפר מצבו והתייצב בהדרגה. הפחתנו את חומרי ההרדמה והוא החל להתעורר. היום הוא נמצא בהכרה מלאה וכולנו מאוד שמחים". לדבריה, "בימים הקרובים ניב יישאר ביחידה להמשך השגחה וטיפול צמוד".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מכתב שכתבו בני משפחתו של ניב נחמיה שנפצע בפיגוע ביבנה, אוגוסט 2017. באדיבות המשפחה
המכתב שכתבו בני משפחתו של נחמיה/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully