וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחצים של נתניהו וקריסת טבע: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

אחרי הסדר המדינה עם הרי, לשכת רה"מ לוחצת על השרים והח"כים בליכוד להתיצב להגנת נתניהו, אחרי המפולת בניו יורק מנית טבע קורסת, ומה הם המקומות הכי רומנטיים לבילוי בחו"ל בט"ו באב

צילום: ניב אהרונסון, אבי כהן, שי מכלוף, רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה עם הילה קובו:

הסערה הפוליטית בעקבות הסדר עד המדינה עם ארי הרו: בלשכת רה"מ משדרים היום עסקים כרגיל ומבקשים מהשרים ומהח"כים בליכוד להתייצב להגנת רה"מ, אלא שרק ארבעה שרים וכמה ח"כים מהעשירייה השלישית התגייסו למשימה. טל שלו , הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS, דיווחה ממשרד רה"מ.

הקריסה של חברת טבע: אחרי המפולת בבורסה בוול סטריט מניית חברת התרופות קורסת ב- 18% בבורסה של תל אביב. יניב פגוט, האסטרטג הראשי של קבוצת אילון עוקב מהבורסה אחרי התגובה בשוק. האם יש לטבע סיכוי לצאת בקרוב מהמשבר וכיצד הוא משפיע על הכיס של כולנו? יוסי פינק, עורך ביזפורטל, עם התשובות.

הערב טו באב: פריז, רומא, ניו יורק או תאילנד - מה הם המקומות הכי רומנטיים לבלות בהם חופשה זוגית? זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, עם התשובות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully