וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה נפצעה קשה בפיגוע - וסיימה קורס קצינות נגד כל הסיכויים

שבעה חודשים בלבד אחרי הפיגוע שגבה את חייהם של ארבעה מחבריה, דנה אופיר שנפצעה קשה, חזרה לרוץ בניגוד לכל התחזיות הרפואיות. "הצלחתי לרוץ כבר אחרי ארבעה חודשים. הרופאים פשוט לא האמינו". מנהל היחידה בהדסה עין כרם: "אחד המצבים הדרמטיים שנתקלנו בו"

החיילת דנה אופיר שנפצעה בפיגוע בארמון הנציב ושוקמה. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
"זה הניצחון שלי על המפגע", דנה אופיר בסיום קורס הקצינים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

דנה אופיר היא אחת מ-13 חיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה בשכונת ארמון הנציב בירושלים שאירע בחודש ינואר השנה. בפיגוע נרצחו ארבעה חיילים נוספים.

"אני לא זוכרת הרבה מהפיגוע, זה חור שחור עבורי", שחזרה אופיר, בת 20, בשיחה עם וואלה! NEWS, "אני רק זוכרת שהגענו לירושלים בראשון בבוקר לסדרת חינוך שהייתה אמורה להימשך עד שישי וזה קרה ממש בבוקר. הספקנו להיות בהרצאה בבנייני האומה ומשם המשכנו לארמון הנציב, זו היתה אמורה להיות רק נקודת התאספות, ואז הוא הגיע (המפגע, ר"ב)".

עוד בוואלה! NEWS:
הרופאים נלחמים על חיי הפצוע בפיגוע ביבנה: "נאבק ארוכות במחבל"
בדרך להפיכתו לעד מדינה: "ארי הרו ימסור מידע גם בתיק הצוללות"
בנט תוקף את הממשלה: "ישראל מוחלשת מהמשבר הזה, הביטחון נפגע"

אנדרטה זמנית הוצבה בזירת פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים לזכר 4 החיילים ההרוגים, 9 בינואר 2017. רויטרס
אנדרטה זמנית לזכר ההרוגים בפיגוע בארמון הנציב/רויטרס

אופיר פונתה במצב בינוני-קשה לבית החולים הדסה עין כרם. היא אושפזה במשך חמישה ימים במחלקה לטיפול נמרץ עד אשר הצליחו הרופאים לעצור את הדימום הכבד שבגופה. "צרחתי מכאבים, היתה המולה סביבי, המון אנשים. סבלתי מדימום מסיבי בבטן, מקרעים בכבד ובריאות ומחבלות בכל הגוף", שחזרה. בהמשך הועברה אופיר ליחידה לטראומה אורתופדית וטופלה על ידי מנהל היחידה, פרופסור רמי מושיוב, שביצע בה מספר ניתוחים לשחזור האגן.

"המקרה של דנה הוא אחד המצבים הדרמטיים ביותר שנתקלנו בו ביחידה שלנו", הדגיש מושיוב. "אבל אחרי סדרת ניתוחים אורתופדיים מורכבים של שחזור האגן, הצלחנו לייצב את מצבה והקמנו אותה על הרגליים, ובניגוד לתחזיות הרפואיות היא השתקמה בצורה מופלאה ואפילו סיימה קורס קצינים, זה ללא ספק אחד המקרים הנדירים והטובים שטיפלנו בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טקס קבלת הדרגות היה האירוע הכי מספק שחוויתי", סיום קורס קצינים בבה"ד 1/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופיר שוחררה לשיקום בביתה ובמשך חודשיים התניידה באמצעות כיסא גלגלים. היא סבלה מכאבים קשים שהדירו שינה מעיניה, ונטלה תרופות חזקות על מנת להתמודד עם הכאב. חלומה להיות קצינת כושר קרבי עמד לנגד עיניה והיא סירבה לוותר עליו. "האמנתי בעצמי, עבדתי קשה בפיזיותרפיה, ארבע פעמים בשבוע", סיפרה. "הרופאים אמרו שאולי אוכל לחזור לפעילות אחרי חצי שנה, ואני הצלחתי לרוץ כבר אחרי ארבעה חודשים, כנגד כל התרחישים, הם פשוט לא האמינו".

לפני כשבועיים, שבעה חודשים בלבד לאחר הפיגוע, הגשימה אופיר את חלומה וסיימה קורס קצינות כושר קרבי, "טקס קבלת הדרגות היה האירוע הכי מספק שחוויתי. אני שמחה שיש לי גם את הכוח להשפיע על אחרים ולכן אני מעבירה הרצאות על תהליך השיקום שלי. זו תחושת הניצחון שלי על המפגע ואני רוצה להמשיך ולהעביר את המסר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully