וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים נלחמים על חיי הפצוע בפיגוע ביבנה: "נאבק ארוכות במחבל"

בבית החולים קפלן מנסים לייצב את מצבו של הגבר בן ה-42 שנדקר בסניף שופרסל בעיר, אחרי שעבר ניתוח ממושך. "הפציעות הן תוצאה של המאבק במחבל", נמסר מבית החולים ברחובות. צה"ל כיתר את הכפר שממנו יצא המחבל

צילום: אופיר לוי, דובר ביה"ח קפלן, עריכה: ורד לידני ויוסי אלטר

הגבר בן ה-42 שנפצע היום (רביעי) בפיגוע ביבנה נמצא עדיין במצב קשה מאוד, והרופאים בבית החולים קפלן ברחובות נאבקים על חייו. הוא עבר ניתוח ממושך אחרי שנדקר בחזה, בצוואר ובראש בסניף שופרסל בעיר, והוא מאושפז כשהוא מונשם ומורדם.

"במשך שעות ארוכות פעלו רופאי בית החולים לעצור את הדימומים שמהם הוא סובל", נמסר מבית החולים. "הפציעות הן תוצאה של המאבק במחבל".

צה"ל הציב היום כוחות ומחסומים סביב הכפר יטא, שממנו יצא המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הבוקר ביבנה. במסגרת הפעולה הנקראת "כתר נושם", מבצעים הכוחות בידוקים בכניסה לכפר וביציאה ממנו.

המחבל נעצר בזירה לאחר שאזרחים שהיו במקום התנפלו עליו, קיללו אותו והכו אותו. הוא הועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי, וכוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית יהודה פשטו על ביתו. לפי השב"כ, לא היה לו רקע ביטחוני.

"דם על הידיים"- תיעוד: פלסטיני, תושב השטחים, בן 19, דקר עובד בסניף שופרסל ברחוב דרך הים ביבנה. מערכת וואלה! NEWS
תפיסת המחבל, מחוץ לסניף שופרסל/מערכת וואלה! NEWS
פיגוע דקירה ביבנה 2.8.17. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

בתיעוד מהפיגוע נראה המחבל מגיח בין מדפי מרכול רשת "שופרסל" – ודוקר בסכין את הגבר בן ה-42. המחבל עובר את הפועל, ואז חוזר אחורה כשהפועל בגבו אליו, ודוקר אותו.

"כשהגעתי למקום הובילו אותי פנימה, וראיתי גבר בשנות ה-40 שוכב בהכרה כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון", סיפר חובש רפואת חירום במד"א איציק יום טוב. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה במהירות לבית החולים קפלן".

מרשת "שופרסל" נמסר בתגובה לפיגוע כי "בשעות הצהריים המוקדמות אירע אירוע דקירה בסניף שופרסל דיל ביבנה. הדוקר נתפס והאירוע נמצא כעת בטיפול משטרת ישראל וכוות הביטחון. נציגי שופרסל נמצאים בקשר רציף עם משפחתו של העובד הפצוע ועם בית החולים".

(עדכון ראשון: 19:43)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות צה"ל בכניסה לכפר יטא/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיגוע דקירה ביבנה 2.8.17. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר המחבל/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully