וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חמאת בוטנים: 12 אסירים הצליחו להימלט מכלא בארה"ב

האסירים בכלא באלבמה שינו באמצעות הממרח את הכיתוב שמעל לדלת היציאה למספר המופיע על גבי תאי הכליאה, וכך ניצלו סוהר חדש שפתח עבורם את הדלת. הם נתפסו כשמונה שעות לאחר שהצליחו לברוח, אך המשטרה עדיין מחפשת אחרי אחד מהם

אסיר מאלבמה שנמלט מהכלא יולי 2017. AP, AP
האסיר בן ה-24 שטרם נתפס/AP, AP

12 אסירים שהוחזקו בכלא שמור באלבמה הצליחו להימלט לפני יומיים (ראשון) ממאסר. האסירים ברחו ממתקן הכליאה בדרך יצירתית למדי, לאחר שהצליחו להערים על שומר חדש שהועסק במקום. על פי הודעת השריף המקומי ג'יימס אנדרווד, האסירים השתמשו בחמאת בוטנים שהוגשה ככל הנראה בכלא, כדי לשנות את הכיתוב על גבי השלט הנושא את מספר התא ותיאור החדר. באופן זה, הם הצליחו להחליף את הכיתוב על גבי דלת היציאה מהמתחם למספור המופיע על גבי תא מאסר.

בשלב מסוים, אחד האסירים ביקש מאחד הסוהרים להוביל אותו לתא. הסוהר, שככל הנראה היה חדש בתפקידו ולא הכיר מתקן הכליאה – הוביל אותם לתא שנשא את המספר שבו נקבו האסירים, אך למעשה הייתה זו דלת היציאה. תוך זמן קצר, האסירים הצליחו לצאת מהמתקן. הם פשטו את המדים הכתומים, עטו שמיכות, וטיפסו מעל לחומות הכלא – בעודם נעזרים בתער כדי לחתוך את גדרות התיל.

עוד בוואלה! NEWS:
שלוש שנים לחטיפת גולדין: "הדר הופקר, איבדנו אמון בנתניהו"
מכות וקללות: משבר המוניות בנתב"ג הידרדר לעימות אלים
אבו מאזן: הסרת הסנקציות על הרצועה - בתמורה לביטול הבנות דחלאן

חמאת בוטנים. ShutterStock
האסירים השתמשו בחמאת בוטנים שהוגשה ככל הנראה בכלא/ShutterStock

"האסירים מנסים לעבוד עלינו כל הזמן ואנחנו צריכים תמיד להיות דרוכים", אמר השריף אנדרווד. "אין לנו שום תירוץ הפעם". האסירים שהצליחו להערים על הסוהר, בני 30-18 שהוחזקו בגין אישומים שונים, החל מהתנהגות בלתי הולמת ועד ניסיון רצח.

לדברי השריף, כמעט כל האסירים נתפסו תוך שמונה שעות מרגע שנמלטו, והוא אף הביע תקווה כי האסיר הנותר, רדלי אנדרו קילפטריק, בן 24 שנכלא בגין שימוש בסמים, ישוב בהמשך ויסגיר את עצמו. בינתיים כוחות המשטרה מנסים לאתרו, ולמשימה הוזנק גם מסוק כדי לסייע למחפשים על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully