וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית טוענת: "השוטרים אילצו אותי להתפשט מול אסירים וצילמו"

2.8.2017 / 9:35

הקולומביאנית בת ה-27 נעצרה ולדבריה אולצה להוריד את שמלתה ולחשוף את איבריה הצנועים בפני שוטרים ואסירים רק כדי לקבל כיסא לשבת. עכשיו היא תובעת את משטרת קאלי שמסירה אחריות מהמעשה אולם לא יכלה להכחיש את התיעוד שדלף מליל האירוע

צילום מסך

משטרת קאלי שבקולומביה בצרות: דוגמנית מקומית טוענית שהיא נעצרה ע"י שוטרים שצילמו אותה מתפשטת ומענטזת ושיתפו את הסרטון בוואטסאפ. בנוסף, אם נאמין לדברי הדוגמנית בת ה-27, השוטרים איימו עליה שתוריד את הבגדים אחרת הם לא יתנו לה לשבת על כיסא - מה שיחמיר את הנקע ממנו סבלה בקרסול.

הדוגמנית קתרין מרטינז סיפרה לתקשורת המקומית את הצד שלה בסיפור לאחר שהסרטון החושפני בו היא מככבת דלף לרשת והפך לויראלי. לדבריה, שוטרי קאלי כבלו אותה באזיקים לחלון וסחטו אותה. היא הסכימה לבקשתם להתפשט כי הייתה שיכורה וסבלה מכאבים ברגל. השוטרים הודו שהם מצטערים שצילמו את הרגע ולא עצרו הכל ומנעו ממנה להוריד את הבגדים, אולם הם טוענים שזו הייתה החלטה שלה בלבד לפעול ככה. בסרטון הקצר נראית הדוגמנית מענטזת מול הגברים שמריעים לה מאחורי המצלמה, אך לא ברור האם היא עשתה זאת מבחירה שלה או שקיבלה איומים מהשוטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמנית טוענת שהשוטרים אילצו אותה להתשפט כדי שתוכל לשבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

שלוש צעירות שחשודות באונס כומר: "רצינו לראות אם הוא יתגרה"

לכתבה המלאה

מרטינז , אם לילד, פיזיותרפיסטית לשעבר שויתרה על עבודה בבית החולים כדי לעסוק בדוגמנות, סיפרה: "כל השוטרים אמרו שאם אני רוצה לקבל כיסא או להוריד ממני את האזיקים, אני חייבת להוריד את השמלה ולהראות להם את הגוף שלי. אסירים התחילו לצעוק עליי, 'כן, כן, תרימי את השמלה שלך'. אני זוכרת כמה דברים אבל לא את הכל. אני זוכרת שהם אמרו לי שהם מצלמים אותי".

מפקד המשטרה, הוגו קאסאס, גיבה רק חלק מגרסתה לאירועים בכך שהודה כי השוטרים לקחו אחריות לפרסום הסרטון, אם כי הוא לא בטוח שהיא נסחטה למעשים. הוא אמר לתקשורת המקומית: "היא החליטה על דעת עצמה להוריד את הבגדים ולבצע מעשים מגונים בתחנה, אבל מה שאנחנו, כמוסד, מתחרטים עליו זה שהשוטרים צילמו אותה בניידים שלהם במקום לעצור אותה ולהגן על צניעותה. הסרטון עבר דרך הוואטסאפ, המשטרה מגנה התנהגות כזאת ומתנהלת כעת חקירה משמעתית ומשפטית. השוטרים זוהו. אחד מהם הוא שוטר סיור שהסיע את האישה לתחנה".

המשטרה עצרה את מרטינז אחרי שהייתה מעורבת בקטטה במסגרת תחרות טחו, ספורט מסורתי בקולומביה שמקורו במשחק כדורי הברזל הצרפתי - הפטאנק. מרטינז, שכבר שכרה עורך דין במטרה לתבוע את המשטרה, דיברה בגלוי עם התקשורת המקומית על הסרטון: "המעשה המגעיל והמביש שהם גרמו לי לעשות רק כדי שאוכל לקבל כיסא הותיר אצלי רגל פצועה. אני לא יכולה ללכת טוב. גם מבחינה רגשית מאוד נפגעתי". עורך דינה, אלמר מונטאנה, הוסיף: "משטרת קאלי צריכה להוציא התנצלות פומבית בפני קתרין על האלימות המגזרית שבוצעה נגדה ע"י שוטרים". מומחה למשפטים טען שלמשטרה אין "קייס" בסיפור ושהשוטרים יימצאו אשמים כי באחריותם לדאוג לשלמותה הגופנית והמוסרית של הדוגמנית אחרי מעצרה ולא דאגו לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully