וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש צעירות שחשודות באונס כומר: "רצינו לראות אם הוא יתגרה"

27.7.2017 / 13:06

לפי עדות הכומר השלוש הפשיטו אותו, זרקו אותו על המיטה וביצעו בו את זממן. הן מצידן הכחישו בתחילה אבל אז הודתה אחת מהן: "זה היה משחק. רק רציתי להראות לו שהוא כמו כולם"

צילום מסך

בסרטון - טריילר לסרט על כנופיות הנשים שגונבות זרע בזימבבואה

שלוש נשים הופיעו בתחילת השבוע לפני בית המשפט בזימבבואה, לאחר שהואשמו באונס קבוצתי של כומר שהגיע לביתן לגבות כסף שהיו חייבות לו – כך דווח בתקשורת המקומית, שמדווחת בהרחבה על תופעת אונס הגברים שנפוצה במדינה.

השלוש, סנדרה נקובה בת ה-21, ריאמטישי מילאזוי בת ה-23 ומונגיווה מואפו בת ה-25, מואשמות בתקיפה מינית בנסיבות מחמירות. בבית המשפט שבעיר בולאוואיו העיד הכומר איך הן תפסו אותו, גררו אותו למיטה, הפשיטו אותו וביצעו בו את זממן. לדבריו, הוא הגיע לבית אחת הנשים שהייתה חייבת לו כסף והוזמן להיכנס פנימה בכדי לקבל אותו. בשלב הזה אחת מהן תפסה אותו במותניים ואחת אחרת משכה את מכנסיו למטה והחלה ללטף אותו.

עוד בנושא
3 נשים חשודות שאנסו כדורגלן - תוך שימוש בירקות ומספריים
אנסו גבר וגנבו ממנו זרע כדי שיוכלו להשתמש בו לכישוף


התובע סיפר לתקשורת את פרטי העדות: "ב-14 ביולי בשעה שבע בערב המתלונן הגיע לבית הנאשמת בכדי לקבל כסף שמגיע לו. הן הכריחו אותו לשכב על המיטה והפשיטו אותו. נקובה, הצעירה שבהן, התיישבה על חזהו. הוא ניסה להוריד אותה ממנו בכוח, אולם מילאזוי תפסה את רגליו, הצמידה אותן והתיישבה עליהן. הנאשמת השלישית, מואפו, שהייתה בחדר אחר, הביאה קונדומים, שמה אותם על איבר מינו ועזרה לחברותיה להצמיד אותו למיטה. בשלב הזה, נקובה החלה לקיים איתו יחסי מין – ללא הסכמתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירות החשודות באונס בבית המשפט: " כשנגעתי בו הוא מיד התגרה וזה כל מה שרצינו לראות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלוש הנאשמות מכחישות שאנסו את הכומר, אולם הן מודות בתקיפה. נקובה סיפרה: "רק שיחקנו איתו. לא חשבתי שהוא יקח את זה ברצינות". לעומתה, מואפו מכחישה שלקחה חלק בתקיפה אבל מודה שהיא אכן הביאה את הקונדומים: "אנחנו מחזיקות קונדומים בבית, אז הבאתי אותם".

לנאשמת השלישית, מילאזוי, הייתה גרסה אחרת של הדברים. היא אמרה שהן רצו "לתקן" את הכומר, שלדבריה נהג להיכנס לתוך חדרי אמבטיה של נשים בזמן שהן מתרחצות. "הוא תמיד נכנס אלי כשאני באמבטיה וטען שזה לא מזיז לו כי הוא 'איש האלוהים'. רק רציתי לראות אם זה יגרה אותו או לא. לא תכננתי בכלל לאנוס אותו". בשלב הזה גם נקובה הודתה ואישרה שמילאזוי אכן אמרה לה שהיא רוצה להוכיח שלכומר "יש רגשות וחשקים כמו לכל אדם אחר. רצינו שהוא יראה שהוא לא מיוחד ולא חסין לחשקים מיניים. כשנגעתי בו הוא מיד התגרה וזה כל מה שרצינו לראות", היא אמרה לשופט. הן יישארו במעצר עד ל-7 באוגוסט אז צפוי להיחרץ דינן.

מקרי אונס של גברים אינם נדירים בזימבבואה. מוקדם יותר החודש מורה בן 39 אושפז לאחר שלדבריו שלוש נשים חטפו אותו, סיממו אותו ואנסו אותו במשך יומיים. המשטרה עדיין מחפשת אחרי החשודות במעשה שלפי ההערכה הן חלק מ"כנופיית זרע" שאורבת לטרמפיסטים ותיירים וגונבת מהן זרע – שנחשב למביא מזל טוב לפי אמונה מקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully