וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבוק? גירוש שדים? האישה שחושפת את האמת על התופעה

31.7.2017 / 9:11

כשהייתה מארי מקלילן צעירה ביצע בה כומר טקסי גירוש שדים כדי "לטפל בבעיות הנפשיות" שלה. כעבור שנים היא מצאה הוכחות לכך שסבלה בסך הכל מחרדה, וכעת היא מבקשת לעצור את התפשטות התופעה בכנסיות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון: תיעוד של "גירוש שדים"

מארי מקלילן, אישה קנדית בת 28, מבקשת לתקן את העוול שנעשה לה ולצעירות נוספות ברחבי העולם על ידי כמרים נוצריים. בחודשים האחרונים נחשפות עוד ועוד נערות שסבלו מבעיות נפשיות בגיל צעיר וטופל בכנסיות באמצעות טקסי גירוש שדים. על פי מחקרים, הטקסים הללו מחריפים את התחושות הקשות של הצעירות ואף עלולים להוביל לכך שישלחו יד בנפשן.

וכך מספרת מקלילן: "כששיתפתי את הכומר בפחדים שלי, הוא טען שנכנס בי שד מתחת לעור. במשך כמה שנים הוא גרם לי להאמין שנכנסה בי רוח של אדם אחר, שחטא הרבה בחייו. אני זוכרת שתמיד התפללו עליי. ביקשו שאלוהים ימחל לי על החטאים והתחננו שהדיבוק ייצא ממני".

עוד בנושא
קשה לצפייה: גבר מכבה גפרורים על אישה "אחוזת דיבוק"
צא, דיבוק, צא: חדשות רעות לבחורות היפות של העולם

טקס גירוש שדים. צילום מסך
התופעה הולכת ונעשית רווחת בבריטניה וארה"ב. טקס גירוש שדים/צילום מסך

היא מוסיפה שהאמונה שהחדיר בה הכומר בנוגע לפעילות העל טבעית שמתרחשת בגופה גרמה לה לפגוע בעצמה מספר פעמים והביא אותה קרוב לקצה. "יצר ההרס העצמי שלי התפתח אך ורק בגללו", היא טוענת. היא מספרת כי לאחרונה טופלה על ידי רופאים, שסיפרו לו את האמת על מה שחוותה בזמנו: השד שנכנס בה, כביכול, היה למען האמת רק התקפי חרדה קשים.

היא בחרה לחשוף את סיפורה לתקשורת אחרי שנודע לה שהתופעה מתפשטת בקצב מהיר בכנסיות ברחבי העולם, ובמיוחד בבריטניה ובארצות הברית. "אני השתקמתי וגיליתי את האמת על מה שעברתי, אבל אני חושבת עכשיו על כל הנערות שאולי לא יצליחו להתמודד עם זה לעולם", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully