וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנופיית הזרע מכה שנית: מורה נחטף, סומם ונאנס על ידי שלוש נשים

5.8.2017 / 0:05

תופעת אונס הגברים בזימבבואה נמשכת: נשים צעירות אספו את המורה האנגלי בטרמפ, גנבו ממנו זרע משום ש"מיוחסות לו תכונות אלוהיות", והשליכו אותו בצידי הכביש אחרי יומיים של התעללות קשה

צילום מסך

בסרטון - טריילר לסרט על כנופיות הנשים שגונבות זרע בזימבבואה

כנופיות הנשים שגונבות זרע מגברים בזימבבואה עלו לאחרונה בכותרות ברחבי העולם, בעקבות פרסומים על שורה של מעשי אונס שביצעו בתיירים ובטרמפיסטים. המקרה האחרון הוא גם אחד המזעזעים ביותר - תייר אנגלי, מורה בן 39 שהגיע לטיול במדינה, חיכה לתומו לאוטובוס בעיירה מקוני, כשלפתע הגיע לתחנה רכב ב.מ.וו יוקרתי, ממנו יצא גבר שהציע לו טרמפ.

שניות ספורות לאחר שנענה להצעה ועלה על הרכב, הגיחו מתוכו שלוש נשים צעירות שהציעו לו משקה קל. ככל הנראה, המשקה הכיל סם אונס מסוג כלשהו, שכן בתוך זמן קצר המורה שקע בשינה עמוקה "של למעלה מעשר שעות", לדבריו. כשהתעורר מצא את עצמו קשור בחדר צר וחשוך, כשהוא פצוע ושותת דם מאיבר מינו ומאיברים נוספים. כמו כן, הוא נשדד וכל התכולה של ארנקו האישי נגנבה.

עוד בנושא:

אחרי שורה של מקרי אונס של גברים: משטרת זימבבואה מבקשת לגלות עירנות
שלוש צעירות מהכנופייה חשודות באונס כומר: "רצינו לראות אם הוא יתגרה"

נשים אונסות גברים בזימבבואה. צילום מסך
"זרע מביא מזל טוב". שלוש נשים מהכנופייה/צילום מסך

את הנשים התמימות למראה שהציעו לו משקה קל הוא זיהה פעם נוספת, כשהן נכנסו לחדר ואנסו אותו בכוח פעם נוספת, הפעם באיומי סכין. בסופו של דבר, אחרי יומיים של התעללות מינית ואלימות קשה - כשהוא ללא הכרה בחלק מהזמן - הוא הושלך בצידי הכביש. עובר אורח זיהה אותו במקרה, טיפל בו וככל הנראה גם הציל את חייו.

אונס גברים על ידי נשים בזימבבואה, כאמור, נחשב לנפוץ ביותר. על פי הערכות, במדינה פועלות עשרות כנופיות שמטרתן לגנוב זרע, לו יש ביקוש רב משום שמיוחסות לו תכונות מיסטיות והוא נחשב ל"מביא מזל טוב". לרוב, מטרת הכנופיות היא לאגור כמויות גדולות של זרע (לרוב האיסוף מתבצע בדרך פרימיטיבית למדי, על ידי מילוי של עשרות קונדומים) ולמכור אותו תמורת כסף רב לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully