וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: העליון סירב לאפשר לקורבן אונס בת 10 לעבור הפלה

הילדה, שנמצאת בחודש השמיני להריונה, גילתה כי היא נושאת עובר ברחמה לאחרונה אחרי שהתלוננה על כאבי בטן. עורכי דינה טענו כי גופה לא מפותח מספיק וכי הלידה תעמיד אותה בסכנה, אך בית המשפט גרס כי ההיריון נמצא בשלבים מתקדמים מדי

מחאה נגד תקיפות מיניות בהודו. ניו דלהי, דצמבר 2013. רויטרס
הפלה במדינה מותרת עד השבוע ה-20. מחאה נגד אונס בניו דלהי/רויטרס

בית המשפט העליון בהודו סירב לאפשר לקורבן אונס בת עשר לבצע הפלה בטענה כי היא נמצאת בשלבי היריון מתקדמים מדי. הילדה, שנמצאת בחודש השמיני להיריונה לאחר שנאנסה על ידי דודה‎?, גילתה לפני שבועיים כי היא נושאת תינוק ברחמה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן ופונתה לבית החולים על ידי הוריה.

החוק בהודו קובע כי הפלה מלאכותית אפשרית רק במהלך 20 השבועות הראשונים להיריון, אלא אם כן חוות דעת רפואית גורסת כי ההיריון מסוכן לאם. הילדה ההרה, בת למשפחה ענייה שאביה עובד מדינה ואמה עובדת כעוזרת בית, טענה כי נאנסה כמה פעמים בשבעת החודשים האחרונים על ידי קרוב משפחתה.

עוד ידיעות מעולם:
אשת הרודן הקשיש של זימבבואה קוראת לו: "בחר כבר יורש!"
שנה אחרי חשיפת "מסמכי פנמה": ראש ממשלת פקיסטן הודח
הפנים החדשות של הבית הלבן: "אפטר את כולם; סטיב בנון מוצץ לעצמו"

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
השופטים קבעו כי סיום ההיריון יזיק לילדה. הפגנה נגד אונס בהודו/AP

השופטים זימנו מומחים בבקשה שיעריכו את הסיכויים לבצע הפלה בטוחה בילדה, אך לפי פסיקתם, ההליך הרפואי של סיום ההיריון עלול להזיק לילדה ועל כן אסרו אותו. מנגד, עורך הדין של הילדה אמר כי רופאים שבדקו את הילדה קבעו כי עצמות האגן שלה לא מפותחות מספיק כדי שתוכל ללדת, וכי אם תלד חייה וחיי התינוק שלה יהיו בסכנה אמתית.

"מומחים לרפואה קבעו חד משמעית כי אם נכפית לידה על ילדה בת עשר, הן בלידה רגילה והן בניתוח קיסרי, הדבר עלול להיות קטלני לחייה של קורבן האונס וגם לעובר שהיא נושאת", טענו עורכי דינה של הילדה.

לפני כחודשיים התיר בית המשפט לילדה בת עשר לעבור הפלה, למרות שהריונה היה גם הוא בשלבים מתקדמים. זאת, לאחר שהיא טענה כי נאנסה על ידי אביה החורג, שנעצר בעקבות עדותה. עיתון הודו אקספרס דיווח כי אמה של הקורבן ביקשה את שחרור בעלה בטענה כי הוא התנצל בפני הילדה, והוסיפה כי אם ייאסר ייפגעו שאר ילדי המשפחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תפילה המונית בכלכותה לאחר אונס נזירה, מרץ 2015. רויטרס
תפילה המונית בכלכותה לאחר אונס נזירה, מרץ 2015/רויטרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully