וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בביקור תנחומים: "להוציא להורג את המחבל השפל מחלמיש"

בביקור ניחום אבלים שערך בבית משפחת סלומון ביישוב אלעד אמר ראש הממשלה כי "עונש מוות למחבלים זה דבר שהגיע הזמן לעשות במקרים חמורים". הוא הוסיף: "צריך שהוא לא יחייך יותר"

צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) שבמקרים מסוימים, צריך להוציא להורג מחבלים. במהלך ביקור ניחום אבלים שערך בבית משפחת סלומון ביישוב אלעד, אמר נתניהו למשפחה כי "עונש מוות למחבלים זה דבר שהגיע הזמן לעשות במקרים חמורים. זה מעוגן בחוק, צריך פה אחד של השופטים".

נתניהו הוסיף כי "אם רוצים לדעת את עמדת הממשלה ועמדתי כראש ממשלה, במקרה כזה, של רוצח שפל כזה, צריך להוציא אותו להורג. צריך שהוא לא יחייך יותר".

לקריאה נוספת:
"בחרנו בחיים – ולא בייאוש": המשפחה מחלמיש חגגה את ברית הנכד
בעקבות ההסלמה במהומות: 30 תצפיתניות יסייעו בחמ"לים ביהודה ושומרון
אלמנת הנרצח בחלמיש: "בזכות הלוחם שירה במחבל אני וילדיי כאן"

FW: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בניחום אבלים אצל משפחת סלומון באלעד. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה ורעייתו בבית משפחת סלומון באלעד, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הדרישה להחלת עונש מוות על המחבל מחלמיש עלתה כבר בתחילת השבוע על ידי השרים ישראל כץ ונפתלי בנט, חברי הקבינט המדיני ביטחוני. בשנתיים האחרונות, על רקע יוזמות חקיקה שונות להחלת עונש מוות למחבלים התברר כי הדין הצבאי מאפשר לדרוש עונש מוות ואף לגזור אותו על ידי החלטה פה אחד של כל השופטים - אך התביעה הצבאית לרוב אינה מיישמת אותו. עם זאת, בדיונים שנערכו בנושא בשנה האחרונה היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הביע עמדה לפיה דרישת עונש מוות אפשרית אם זו מדיניות הקבינט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
זירת פיגוע הדקירה בחלמיש. 21 ביולי 2017. זק"א
זירת הפיגוע בחלמיש, בשבוע שעבר/זק"א

הערב ציינו ביישוב אלעד את טקס הברית לנכדו של יוסף סלומון בן ה-70, שנרצח בשבוע שעבר בביתו בחלמיש (נווה צוף) עם שני ילדיו, חיה בת ה-46 ואלעד בן ה-36, בזמן חגיגת הולדתו של הנכד שהיום התקיימה בריתו. התינוק נקרא ארי יוסף, על שמו של הסב שנרצח.

בבית שבחלמיש הייתה בזמן הפיגוע בליל שבת האחרון גם מיכל, אשתו של אלעד. היא הסתירה את חמשת ילדיהם בקומה השנייה של בית המשפחה לאחר שנכנס מחבל נושא סכין והחל לדקור את היושבים לשולחן השבת. רעייתו של יוסף, טובה בת ה-68, נפצעה באורח בינוני עד קשה בפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully