וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, צרחות ומשיכות שיער: תיעוד המטפלת החשודה בהתעללות בבת 89

27.7.2017 / 15:13

בלעדי: בתיעוד מצלמות האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית המטפלת בת ה-50 מכה בחוזקה את הקשישה, בעודה יושבת במיטתה חסרת אונים. מעצרה הוארך בארבעה ימים

עריכה: יאיר דניאל

משטרת מרחב ירקון עצרה היום (חמישי) מטפלת זרה בת 50 בחשד שתקפה קשישה בת 89 בביתה בתל אביב, לאחר שנכדה הגיש נגדה תלונה במשטרה. בתיעוד מצלמות האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית העובדת הזרה במסכת התעללויות באישה המבוגרת, שהייתה אמורה לסמוך עליה שתטפל בה במסירות.

בתיעוד, נראית החשודה מכניסה את הקשישה לחדרה וזורקת אותה בכוח על המיטה. לאחר מכן, כשהקשישה מתיישבת, המטפלת מכה בה בראשה ואף נשמעת צועקת עליה. היא מלבישה אותה בכוח ובאלימות ומכה אותה שוב בחוזקה בראשה. בנוסף נראית המטפלת מושכת בשיערה של הקשישה כדי לסרק אותה תוך כדי צעקות לעברה. לאורך התיעוד הקשישה יושבת חסרת אונים ולא מגיבה למעשיה של המטפלת המתעללת.

מיד לאחר מעצרה, המטפלת הובאה לתחנת צפון תל אביב ונחקרה בנוגע לחשדות. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה בארבעה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
המופתי והווקף קראו לשוב להתפלל באל-אקצא: "אסור לכיבוש להתערב"
המפכ"ל בירושלים: אחריות הביטחון בהר הבית הייתה ונשארה של המשטרה
בין מוקשים בקרקעית וטרור תת-מימי: הצצה לתרגיל השנתי של חיל הים

תיעוד: מטפלת זרה כבת 50 תועדה דוחפת, מכה ומושכת בשיערה של קשישה בת 89 בת"א. אתר רשמי
תיעוד: מטפלת זרה כבת 50 תועדה דוחפת, מכה ומושכת בשיערה של קשישה בת 89 בת"א/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד חי הבר המייצג את הקשישה מסר כי "מדובר באירוע מזעזע של התעללות חסרת מעצורים בחסרת ישע, מעבר לכך שאדאג כי ימוצה הדין עם המטפלת המתעללת אבקש לנצל מקרה זה, להזהיר את הציבור, לכולנו בני משפחה קשישים או ילדים ובאמצעות שימוש באמצעים פשוטים כגון מצלמות אבטחה ובדיקה שוטפת אחר סימני חבלה על גופם ניתן באמת לדעת כי היקרים לנו מכל זוכים לטיפול ראוי. במקרה שלפנינו, אם לא היה מתעורר החשד ולא היו מותקנות המצלמות בבית, אין ספק כי ההתעללות הייתה נמשכת. עוד חשוב לציין, מי ששומע או חושד כי שכנו או כל אדם אחר עובר התעללות דווחו מיד לרשויות או למשפחות אל תתעלמו, חסרי הישע זקוקים לכל עזרה".

לפני כשבועיים נעצר מטפל במוסד סיעודי ביפו בחשד שהתעלל בקשישה בת 95 ובגרימת חבלה חמורה. הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה בודקת חשד למקרים קודמים שבהם היה מעורב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצרה הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. המטפלת החשודה בהתעללות/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, האירוע התרחש ימים ספורים לפני המעצר, כשהמטפל גרם לחוסה חבלה חמורה במהלך משמרת לילה. הוא לא דיווח על המקרה לממונים עליו באופן מידי, והמתין רק עד לשעות הצהריים. הם דיווחו למשטרה, שעצרה אותו.

שבוע לפני כן מת ששון לוי, קשיש בן 80, שהוכה על פי החשד במוסד סיעודי באור יהודה. המשטרה עצרה כמה מעובדי המוסד, שניים מהם נתינים זרים מאריתריאה, בחשד להתעללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully