וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 17 נלכד מתחת למשאית במפרץ חיפה ונהרג

26.7.2017 / 15:06

הנער נלכד מתחת למשאית וחולץ על ידי צוותי הכיבוי כשהוא ללא רוח חיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה, ברחוב חלוצי התעשייה בעיר, נאלצו לקבוע את מותו. הדרך נחסמה לתנועה, ונהג המשאית לא נפגע

צילום: מד"א

רוכב אופנוע בן 17 נהרג היום (רביעי) לאחר שנפגע ממשאית ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה. הוא נלכד מתחת למשאית וחולץ על ידי צוותי כיבוי, כשהוא ללא רוח חיים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, תושב כפר אבטין, במקום.

נהג המשאית, תושב הצפון בשנות ה-40 לחייו, לא נפגע ונמצא בזירה. בוחני תנועה של משטרת מחוז החף פתחו בבדיקה לבירור נסיבות המקרה, ורחוב חלוצי התעשייה נחסם לתנועת כלי רכב ממזרח למערב.

איתי מזור, חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, והפרמדיק ארז גלר סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת למשאית כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הוא היה ללא רוח חיים, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
נמלט מהשוטרים באוטובוס: "השודד האמריקני" מבני ברק נעצר
הובאו למנוחות האם ובתה התינוקת שנהרגו בתאונת הדרכים בצומת גורל
קשיש בן 80 טבע למוות בבריכת שחייה בהרצליה; שלושה עוכבו לחקירה

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בחיפה. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בחיפה, היום/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

מוקדם יותר היום, גבר כבן 50 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 98, מצפון לצומת אלרום שברמת הגולן. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה באמצעות מסוק, שם הוא הועבר להמשך טיפול רפואי.

אתמול נפצע רוכב אופנוע כבן 60 באורח קשה, לאחר שנפגע מכלי רכב בכביש 20 (נתיבי איילון), באזור מחלף חיל השריון שבתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר.

(עדכון ראשון: 13:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully