וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאו למנוחות האם ובתה התינוקת שנהרגו בתאונת הדרכים בצומת גורל

שלומי גבאי

25.7.2017 / 19:23

שילי ויעל קתאלי, שנפגעו מרכב חולף סמוך בכביש 40 סמוך לבאר שבע, נטמנו בבית העלמין בקיבוץ להבות חביבה. הנהג אמר בחקירתו: "לא הייתה תאורה בכביש, לא ראיתי אותן"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

שילי ויעל קתאלי, האם ובתה שנהרגו אתמול בתאונת דרכים, הובאו הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין בקיבוץ להבות חביבה בנוכחות מאות מלווים ומנחמים. השתיים נהרגו מפגיעת רכב סמוך לצומת גורל בכביש 40, כשעמדו בצד הכביש.

נדב, בעלה של שי לי ואביה של יעל, אמר בקול חנוק קדיש על השתיים. הוא נותר עם שני ילדים, איתן בן ה-8 ויערה בת 6. השניים, תושבי להבות חביבה, הכירו בעת שלמדו בסין.

שי לי קתאלי ובתה יעל שנהרגו בתאונת דרכים בכביש 40. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
שי לי קתאלי ובתה יעל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

על פי חשד המשטרה, האם יצאה מרכבה עם הבת במהלך נסיעה מבאר שבע, ורכב חולף פגע בהן. הנהג הפוגע אמר בחקירתו כי לא הייתה תאורה בכביש, ולכן לא ראה את השתיים. "לא נסעתי מהר, פתאום שמעתי מכה, לא הבנתי מה קרה, עצרתי את הרכב וירדתי במהירות כדי לראות מה קרה", אמר הנהג.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב פרטי מעוך בסמוך למעקה הבטיחות ומחוץ לרכב אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית", סיפרו הפרמדיקים שני גמליאל ואורן הכט שהגיעו לזירת התאונה.

זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

"הקיבוץ כולו המום וכואב מהאסון הכבד שפקד את המשפחה ואת בית להבות חביבה", אמר אורי פרגו, מנהל הקהילה בקיבוץ. לדבריו, "הזוג הגיע לקיבוץ עם שני ילדים לפני שש או שבע שנים ויעל הקטנה נולדה כאן. הזוג השתלב היטב במרקם החברתי של הקיבוץ והיה חלק משמעותי בהתפתחות שלו".

אורית שרביט, שכנה וחברה של משפחת קתאלי, תיארה את היכרותה עם המשפחה. "עברנו לקיבוץ באותו הזמן ומאז אנחנו גרים אחד ליד השני", אמרה. "מהרגע הראשון היה חיבור חזק בין המשפחות שלנו, הילדים שלנו באותם הגילאים ובילינו הרבה יחד. יצאנו לטיולים משפחתיים ביחד ושילי ואני היינו חברות קרובות. היחסים בינינו היו הרבה מעבר לשכנות רגילה, זה היה ממש קשר חזק שלא נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully